1

Onderwerp: Water vervangen door eieren?

Nog even een vraagje, bij de kant en klaar mixen van cakes staat wel eens bij alleen water toevoegen,zou dit ook vervangen kunnen worden door eieren  :think:  ???

Groetjes carola

Veel oefenen baart kunst :)    Groetjes Carola

2

Re: Water vervangen door eieren?

Dat lijkt me niet, denk dat er dan al ei in poedervorm inzit (wie weet wordt je cake net een omelet met zoveel ei.) Waarom zou je dat eigenlijk willen doen?

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3

Heb al meerdere cc recepten gebakken maar vind ze zo drog en zwaar vandaar de vraag mischien dat het wat luchtiger word.

Groetjes

4

gewoon proberen of half half. maar kant en klare cakemix moet volgens mij toch ei bij?

5

Olga'74 schreef:

gewoon proberen of half half. maar kant en klare cakemix moet volgens mij toch ei bij?

Niet allemaal, er zijn ook mixen waar alleen nog water bij hoeft. Volgens mij heeft bijvoorbeeld Homemade zo'n variant.

6

:nooo  heb het geprobeerd maar niet voor herhaling vatbaar hoor,je heb 3 glazen drinken nodig om het weg te spoelen....
Ik had 2 pakken 1 kant en klaar pak van ah voor cakejes en 1 pak homemade.Heb ieder pak gehalveerd en een paar met water en een paar met ei gebkken.Ei ging dus regelrecht de prullenbak in.
Dus hield alleen de 2 watermixen over en moet zeggen dat die van ah harstikke lekker van smaak zijn en smeuig...

Groetjes

7

Ja, verrek, da's waar, die AH mix is goed! :think:  :Y  Die had mijn kerel een keer voor me meegenomen en bleek bij nader inzien hartstikke lekkere cc's op te leveren. Was ik compleet vergeten, die ga ik weer even ergens op de lijst zetten!

8

Dus de cakemix van de ah geeft wel lekkere cc's? Dan moet ik die ook maar eens proberen, want alle andere vind ik ook niet zo..
De cc mix van funcakes daarentegen is wel heeeeel erg lekker! Die gebruik ik nu altijd voor cc's!

9

Ja, hier worden de mix van AH en eentje van Homemade (ik geloof de boerencake) altijd erg goed ontvangen.
Beter dan die van nigella. Funcakemix schijnt inderdaad ook erg lekkere cc's te geven.