Re: Lentebruidstaartje a la Peggy Porschen bij Bien!
Hij is dan ook echt wel super gaaf!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lentebruidstaartje a la Peggy Porschen bij Bien!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is dan ook echt wel super gaaf!!!!
Ja, hij is schattig!!!!! Maar idd veel werk...
Ik vind het een pracht exemplaar. Afgezien van het werk...... toch een supertaart geworden. En deze kan je nog lekker lang bewaren ook.
nou de taart mag er wezen hoor ...prachtig
Heel gaaf!
super gave taart, een hele klus maar het resultaat mag er wezen !!!
errug mooi!
Heel mooi!!! had hem al gezien Zaterdag veel werk maar het dubbel en dwars waard
hij is gaaf, ik hed hem nog niet met de bovenste laag bloemetjes gezien, maar hij is echt top!
Ooit wil ik hem ook nog maken maar ik heb gezien hoelang je bezig was... dat doe je niet ff tussendoor
Errrrrrrrrrrrug leuk! Hoe heb je die narcissen zo mooi gekregen? Is het icing?
Een PLAATJE!!!!!
Mooi! wat een ****werkje is dat vast geweest, maar het resultaat is er wel naar!
Toen je begnon dacht ik, Yvonne zit hier morgen nog ............. maar het eindresultaat is prachtig.
Heel mooi is ie geworden.
Had jij nou ook je blommen al mee???
Moest wel lachen om je strooptocht naar de juiste kleur groen.
Yvonne, ik blijf het een super taartje vinden!! En ik zal je raad onthouden! Nooit maken voor grotere maten van taart!
Had jij nou ook je blommen al mee???
Nee joh, ik en van te voren al iets klaar hebben dat is een wat wonderlijke combinatie, last minute ben ik op mijn best ! En het werd last minute, maar die bloemetjes gingen wel veel sneller dan al die streepjes, het zijn er eigenlijk weer niet zo heel erg veel... En met het oranje poedertje van Do kregen ze net dat 'hele kleine beetje' extra!
Moest wel lachen om je strooptocht naar de juiste kleur groen.
En ik had al even zitten mengen aan dat groen, maar het werd niet blauwig genoeg, maar met inderdaad een stukje uit de kinderhoek lukte het toen toch! Zie jij het verschil?
Heel erg mooi!
het is echt een werk met die staafjes ,maar het resultaat is zo super mooi , je boementjes ook trouwens .
Oei wat een werk met al de gekleurde stengels! Ziet er wel indrukwekkend uit!
Is deze taart weggevallen door de nieuwe site of is hij om andere redenen verwijderd? Het is natuurlijk al een oud topic, maar ik was op zoek naar een taart met narcissen.
Staat ie niet in haar foto-album??
Ik ben blijkbaar nog niet wakker
Hij staat er idd en hij is erg leuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lentebruidstaartje a la Peggy Porschen bij Bien!