1

Onderwerp: Bewaren aangebroken baal Zeelandia, hoe?!

Hoe bewaren jullie een baal van Zeelandia als die eenmaal is aangebroken? Ik heb het dan vooral over de poederachtige mixen, dus niet de marsepein.
Morgen komt er een vracht voorrijden en vraag me nu eigenlijk pas af hoe ik het goed kan bewaren   :think:  !
Ik verdeel het met een taart-collega, dus ik dacht aan heel grote afsluitbare emmers. Maar uh... waar haal ik die nu weer?!

Alvast bedankt!

2

Re: Bewaren aangebroken baal Zeelandia, hoe?!

ompakken in handteerbare kilo verpakking, je bent wel even zoet, maar dan loop je niet steeds met een baal te sleuren

3

tupperware bakken?

Bij de meeste fritures, kun je die witte mayonaise emmers met deksel gratis halen, of voor een paar cent overnemen.
Ik heb er ook, ik heb een hekel aan zakken en dit werkt super!

Dat is toch een taart waard?!

5

hahaha fritures hahahaha  :lol:

Mijn papa en mama hebben dus een fritures. En idd heel veel emmers met deksel daar zit geen mayo bij ons in maar pindakaas om zelfs pindasaus te maken.

Tegenwoordig zit mayo ook heel vaak in zakken en dat is bij ons zo!
Weet je wat daar weer het voordeel van is, dan weet je zeker dat het neit aangelengd is met water hahaha :lol:  :Y  :+

Maar goeie tip!

Maar hoe bewaar je die 14 kg marsepein dan?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Of de 5kg-emmers van Bakels fondant gebruiken. :Y

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

Bedankt! Ik heb zojuist10 liter emmers besteld die luchtdicht zijn af te sluiten en... met hengsel. Ook ik heb een hekel aan emmers.

Wat de 14 kg marsepein; die snijd ik in blokken van een kilo, pak ik afzonderlijk in de vershoudfolie en gaat dan weer terug de kartonnen doos in.