Re: Chocolade Stiletto
sodeju dat heb je gaaf gedaan!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chocolade Stiletto
sodeju dat heb je gaaf gedaan!!
Bedankt allemaal!
Ik ga hem van de week weer maken, als ik het niet vergeet zal ik proberen wat foto's te maken van het proces, maar in principe is het heel simpel. Ik heb wat witte chocolade gesmolten en de mal ermee "ingeverfd" omdat ik twee kleuren wou gebruiken. Je kunt het ook gewoon erin gieten als je 1 kleur gebruikt. Daarna even in de vriezer en je vorm valt er zo uit. De naden sloten alleen niet mooi aan, dus daar moet ik de volgend keer opletten. Ook ga ik proberen de bovenkant open te laten.
Wauw!!
heel gaaf 
echt ongeloofelijk mooi, woooowww 
Bedankt allemaal!
Ik ga hem van de week weer maken, als ik het niet vergeet zal ik proberen wat foto's te maken van het proces, maar in principe is het heel simpel. Ik heb wat witte chocolade gesmolten en de mal ermee "ingeverfd" omdat ik twee kleuren wou gebruiken. Je kunt het ook gewoon erin gieten als je 1 kleur gebruikt. Daarna even in de vriezer en je vorm valt er zo uit. De naden sloten alleen niet mooi aan, dus daar moet ik de volgend keer opletten. Ook ga ik proberen de bovenkant open te laten.
wil je ook nog verklappen waar je de mal gekocht hebt?
wat mooi
wow, wat een prachtige schoen, en dan nog van chocolade ook
Die wil ik ook wel in m'n kast hebben staan
Echt super! Knap hoor. Hier ga ik me (nog) niet aan wagen! Maar echt super!!
gaaf zeg!! heb een keer een filmpje of foto's van how to ergens gezien daarvan... weet even niet meer waar! echt super de super gaaf!!
Safeera schreef:Bedankt allemaal!
wil je ook nog verklappen waar je de mal gekocht hebt?
Heb hem van Ebay..
Wow, Gaaaaafff!!!
Super zeg wat een gave schoen!
GAAAAAFFF en hoe heet die mal dan? dan moet ik ook maar is gaan zoeken op EBAY 
Superrrrrr
GAAAAAFFF en hoe heet die mal dan? dan moet ik ook maar is gaan zoeken op EBAY
Ik heb gezocht op "Shoe Mold". Geïnteresseerden kunnen me mailen voor de link.
ik zou ook graag de schoen willen na maken, je kan prachtige taarten maken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow, iets anders weet ik niet te zeggen, vol bewondering
Heel gaaf gedaan! 
Ik heb je gemaild voor de link.
hoe groot is de schoen eigenlijk?
ik mail je even voor de link 
Gaaaaaaaaf! Echt helemaal te gek!!!
gevonden op de verkoopnaam micaudwell in ebay
Super 
heel gaaf.
heb je ook gemailt
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chocolade Stiletto