Onderwerp: Kleine stapel parade
Na de mega parade nog even een topicje voor de stapels. Dit zijn er gelukkig niet zo veel. Sterker nog, het zijn er maar twee (ik krijg best veel opdrachten zo binnen mijn familie-, vrienden- en kennissenkring maar echt grote taarten willen de meeste mensen op een of andere manier toch niet aan).
Taart voor de 1e verjaardag van Rik, het zoontje van een collega. Het ontwerp is gebaseerd op de uitnodiging voor zijn verjaardag en zijn naam stond op die manier ook op zijn geboortekaartje (en dus ook op de uitnodiging). Ook nog bijpassende mini cc's erbij gemaakt, vormde een erg leuk geheel.
Een mini mini "bruidstaartje". Besteld door een collega voor een vriendin van haar die in september gaat trouwen. De onderste is 10 cm en de bovenste is denk ik 6 a 7 cm. Had em helaas al ingepakt voor ik er aan dacht om foto's te maken, maar ach...
Oh, en mijn allereerste echte bruidstaart wil ik ook nog even opnieuw plaatsen want de foto's uit het aparte topic dat ik daarover geplaatst had in december zijn weg. En ik ben stiekem toch best een beetje erg trots op deze taart.
Thanx voor het kijken
www.cakeme.nl