1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-02-2010 08:53)

Onderwerp: vanmiddag komen we samen

om afscheid te nemen van mijn broer en zijn gezin, zij gaan namelijk verhuizen naar Engeland en dus zullen we lekaar niet zo heel snel en makkelijk zien.
mam vroeg of ik gezellig een taartje wilde maken.
dit heb ik er van gemaakt.
hij is gevuld met mona bosvruchten kwarktaarttoetje van de maand en bosvruchtenjam, beide op elkaar en dat 2x  :+
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/383213270.jpg
Ik heb hem gisterdavond laat gemaakt en zojuist de foto's bij daglicht genomen. als je goed kijkt zie je dat de vlag (frosty print) iets is gaan bobbelen. iemand nog een idee hoe ik dat kan voorkomen? ik plak heel licht met water...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: vanmiddag komen we samen

ik zie het niet dat bobbeltje maar ik ben ook kippig hoor
heb gister voor het eerst een frosty gebruikt voor destotaart
is echt gaaf he

vind dit taartje van jou super mooi
engeland is niet zo ver maar toch je gaat niet ff gauw een bakkie doen

3

Leuk gedaan!!!!maar jij maakt zo wie zo mooie dingen zag ik op je site  :thumb: .
Gelukkig is Engeland nog te doen om naar toe te gaan .

Gr. Chantelle

4

mooi en orgineel...veel sterkte toch vandaag.....zal nog best moeilijk zijn..
groetjes
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

wat een prachtige taart en wat lijkt me dat heftig voor de familie zeg
mag ik vragen hoe je frosty print maakt???

6

Ramona schreef:

wat een prachtige taart en wat lijkt me dat heftig voor de familie zeg
mag ik vragen hoe je frosty print maakt???

met een foodprinter en eetbare inkt printen op een frosty sheet.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Dat ziet er leuk en inderdaad gezellig uit!

Vind vooral je tappits erg goed gelukt.
Op de één of andere manier kan ik dat niet.
Hoe doe je dat toch zo mooi?

Groetjes Suus

8

Wat een schatje. Heb je voor dat mobieltje een mold ofzo gebruikt? Hij is net echt  :) .
Veel succes trouwens vanmiddag. Engeland is natuurlijk niet het andere eind van de wereld, maar het is toch niet niks.

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

9

leuk

10

de tappits heb ik geen echte truuk voor. fondant met tylose dun uitrollen, ff 5 min. laten liggen en dan uitsteken (ff heen en weer halen net zoals met al je uitstekers) en slaan met die banaan... ehm tapit..
gaat altijd goed eigenlijk
het mobieltje is van een patchworkcutter, alleen dan op dikker fondant en dan een indruk maken en rond om wegsnijden. afronden zilver dusten en fertig...

11

mooi weer, maar, dat zijn ze van jou altijd en sterkte, best heftig.

Echt heel mooi, strak, subtiel, gewoon super!

Dat is toch een taart waard?!

13 Laatst bewerkt door Heidimaris (23-02-2010 10:16)

De wereld is kleiner dan je denkt, zeker in dit digitale tijdperk (see your cake ;) ). Ik heb zelf 3 jaar in het buitenland gewoond. en zoals gezegd: Engeland is immers naast de deur :+ Al zal er wel een traantje worden weggepinkt :( Maar je hebt nu wel een adresje voor je cakeshopping :Y

Wel een hele leuke taart trouwens, daar kunnen ze even op teren :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

14

Heel mooi!

Bobbelen van frostysheet heb ik geen verstand van, pas 1 keer gebruikt en toen gleed het gewoon van mijn taart af..

Veel succes vanmiddag! Enjoy!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

15

Nice cake, om maar in het engels te beginnen. Ziet er strak uit, maar... hoort het draadje van de muis niet aan de andere kant te zitten?  :D
Verder super.

Gr. Jen.
I taart you,

16

wat heb je weer een leuk taartje gemaakt!..

sterkte met afscheid nemen

haha en idd zoals heidi zegt je hebt wel een shopadresje ;)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

17

jentro schreef:

Nice cake, om maar in het engels te beginnen. Ziet er strak uit, maar... hoort het draadje van de muis niet aan de andere kant te zitten?  :D
Verder super.

kijk nu naar mijn eigen muis en verrek, je hebt gelijk  :D  :lol:  :Y
maar ben al blij dat het duidelijk was dat het een muis is whahhaha :+

18

Mooie taart.
Jammer dat je fam. zo ver weg gaat wonen.
Wel weer een voordeel is dat ze in Engeland weer andere spullen hebben en dat is dan weer handig om op te laten sturen.

Moet er niet aan denken dat mijn broer in het Buitenland gaat wonen. Succes met het afscheid.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

19 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (23-02-2010 13:03)

Hoi Brenda, leuke taart heb je gemaakt. Kop op joh, het is gelukkig niet aan de andere kant van de wereld. En een mooie gelegenheid om wat vaker te shoppen in Engeland *D . (dat lijkt mij zo erg dat shoppen) :lol:  :lol:
Ik heb mijn sheet vast geplakt met een beetje piping gel dat ging goed, misschien is dat de oplossing. Je kan het er ook opbrengen (krijg je een mooie glans), maar dan niet meer er overheen gaan met een penseel want anders krijg je van die doorgelopen kleuren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Leuke taart. Al is afscheid nemen minder.
Engeland lijkt dan wel ver, maar er zijn zoveel mensen die bv. familie in Groningen hebben en elkaar ook maar 1 of 2 per jaar zien. 
Enne.... het went hoor familie in het buitenland. Mijn hele schoonfamilie woont in Polen, incl. 1 kleinkind en mijn broer woont met zijn gezin in Wenen. Er wordt hier dus heel veel geskypt   :D 
Het is wel altijd beregezellig als we elkaar zien  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

21

Hoi !
Mooi taartje weer hoor !
Ik heb mijn laatste taart het printje met een klein beetje botercreme  1 op  1 op de taart geplakt.
Het was alleen volgens mij geen frosting, maar deco-choc...maar dat lijkt er erg op...wil het ook nog wel gaan proberen met piping gel, maar ben ook nog een beetje in de "ontdek-fase"...dus ook verschillende dingen besteld om op te printen....
Choco-transfer vind ik helemaal te gek....

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

22

mooi taartje :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

23

erg mooi gemaakt zeg

Waar je ook heen gaat, ga met je hele hart
Liefs Connie

24 Laatst bewerkt door Joyce Lootens (23-02-2010 19:20)

Ha Brenda, wat een mooie taart weer. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat ze weggaan. Engeland is niet ver maar voor het gevoel wel.  Je hebt wel een mooie smoes om er geregeld heen te gaan!!

25

wat een super taart

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!