Re: Wat vertelt deze taart jullie?
WOW echt een emo verhaal ja maar wat mooi bewerkt in de taart... was er stil van..... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat vertelt deze taart jullie?
WOW echt een emo verhaal ja maar wat mooi bewerkt in de taart... was er stil van..... 
jeetje wat heftig, maar wat heb je een prachtige taart voor ze gemaakt 
Poeh hee, de tranen lopen over mijn wangen...
Wat heb je dat mooi gedaan!
Ik had hem ook gelijk door.
Heel zielig verhaal...ken het helaas mijn nicht heeft precies hetzelfde meegemaakt.
Je heb je best gedaan..super!
Sterkte!!
Ik had hem ook gelijk door.
Heel zielig verhaal...ken het helaas mijn nicht heeft precies hetzelfde meegemaakt.
Je heb je best gedaan..super!
Sterkte!!
Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal zitten lezen.
Wat is de taart prachtig geworden.
Sterkte.
Ik krijg tranen in de ogen toen ik je verhaal las. Je taartje is echt perfect vind ik.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd
wauw wat een mooie taart.... je hebt het heel goed voor hun uitgebeeld in je taart.... knap gedaan van je
;)....
het zal vast een heel dubbel gevoel hebben gegeven:S om zoiets te moeten maken... blij maar ook zo niet eerlijk...
sterkte voor de familie....
liefs moortje
Wat geweldig mooi gedaan!
Toch mooi dat je ook in een taart een verhaal kan verwerken. Tuurlijk horen allebei de baby-tjes erop. Prachtig gedaan. Veel sterkte. En veel geluk...
slik......wat een ontzettende mooie en lieve taart!!!!
ook ik ben bevallen van een tweeling, 2 jongens, en 1 is helaas 17 dgn na de geboorte overleden.
deze taart straalt liefde van jou voor hun uit, je hebt het prachtig gedaan!
sterkte voor de familie, voor jullie!
Wat een prachtige taart.
Een prachtige uitbeelding van vele gevoelens.
Ik ben zelf net moeder geworden en dat gevoel,
ik kan het niet eens typen kan alleen maar zeggen,
vreselijk veel sterkte voor jullie zelf en de rest van de fam.
Dikke knuffel Linda.
Wat een prachtige taart.
Een prachtige uitbeelding van vele gevoelens.
Ik ben zelf net moeder geworden en dat gevoel,
ik kan het niet eens typen kan alleen maar zeggen,
vreselijk veel sterkte voor jullie zelf en de rest van de fam.
Dikke knuffel Linda.
Ja, bij 't zien van zo'n taart en dan het verhaal erachter sta je toch weer even met beide benen op de grond. Wat een verdriet naast zoveel vreugde van het vader en moeder worden. Bah.
De taart heb je erg mooi symbolisch weergegeven!
Het was duidelijk toen ik de taart zag. Met tranen in de ogen het verhaal gelezen. dood en leven, vreugde en verdriet, het staat zo dicht bij elkaar en is zo onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte de komende tijd.
Je hebt veel respect en liefde in de taart verwerkt. Klasse!
Ontroerd en met een brok in mijn keel...
Bij het zien van de taart is al duidelijk wat er aan de hand is. Ik vind dat je het prachtig hebt weergegeven.
Tranen lopen over mijn wangen. Bij het zien van de taart was het verhaal helaas al duidelijk. Jouw taart laat op een hele mooie manier zien hoe dicht verdriet en vreugde bij elkaar kunnen zijn. Ik wens jou en vooral de ouders heel veel sterkte met dit grote verdriet.
het is prachtig hoe je zonder woorden zoveel hebt uitgedrukt.
Prachtige taart...
tranen over mijn wangen, wat een verdriet en wat een prachtig mooie taart!
Veel sterkte
Geluk en verdriet zo kort bij elkaar, maar je hebt het heel mooi in je taart verwerkt! Het engeltje dat over haar zusje waakt, heel mooi gedaan!
Hier wordt ik ook heel emotioneel van.. maar ik vind dat je het prachtig hebt gedaan Roos er op deze manier in te verwerken. Ik vind het werkelijk prachtig op haar wolk waar ze over haar zus kan waken.
wat een geweldige taart..
het kwam mij meten te binnen dat zo'n lief klein mensje het niet gered heeft en nu een pracht engeltje is geworden.
Een oude klasgenoot is vorig jaar ook bevallen van een 2ling (2 meiden) en helaas heeft de 1ste het niet gered.
Ook zij had ivf gedaan.:(
jouw verhaal greep me weer ff aan.. 
Oh wat is dit prachtig, maar wat doet het pijn. Voor mij zouden er inmiddels 7 engeltjes op moeten........ Maar gelukkig ook 1 klein mannetje zonder vleugeltjes, die mijn leven zo ontzettend verrijkt heeft. Ik sta op het punt om na de volgende ivf poging alles achter mij te laten, en het hoofdstuk "kinderen" achter mij te laten. Als het zover komt, zou ik heel graag jouw taart als inspiratie gebruiken dan, als dat mag.....
Ik vind dat je dit werkelijk prachtig gemaakt en uitgebeeld hebt. Ik heb er geen woorden voor.............
Super mooie taart met een verdrietig verhaal.
Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt en da het heel moeilijk is.
Heel veel sterkte voor jou en de ouders.
Wat heb je dit mooi gemaakt! Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat vertelt deze taart jullie?