1

Onderwerp: Welke tip voor de mooiste CC-toef!

Wie kan mij helpen aan de juiste decorating tip voor de mooiste toef voor op een CC.

Mmm das pas lekker!

2

Re: Welke tip voor de mooiste CC-toef!

Ik zweer bij de M1 voor een "normale" swirl, en een D2 voor een bloem-achtige swirl: Ik zou nooit meer zonder 1 van beiden willen! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Oow hihi ik wou zeggen heeel veel oefenen maar je bedoeld het anders  :o  :lol:  :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

thanks voor de "tips", maar uh welke kan ik gebruiken voor de "drol" swirl om het zo maar eens uit te drukken... dus zonder scherpe randjes

Mmm das pas lekker!

5

gewoon een ronde lijkt mij. Of gewoon een snoepzak met een gat op de grootte die je wilt.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

mamandy77 schreef:

thanks voor de "tips", maar uh welke kan ik gebruiken voor de "drol" swirl om het zo maar eens uit te drukken... dus zonder scherpe randjes

:lol: Zeg dat dan meteen joh, dat je naar een drol op zoek  bent... ;)
Dan zou ik dus voor de 1A kiezen :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Adrienne schreef:
mamandy77 schreef:

Hahahaha, nou ja dat ik geen kennis heb van icing spuiten dan lezen jullie er wel aan af... de tips die ik van een basisset had waren nl te klein... dus dat was geen gezicht.
En wat betreft die "drol" nou ja ik wilde gewoon niet alleen zo'n swirl, dan kan ik kiezen he!

Bedankt hoor!

Mmm das pas lekker!

8

Adrienne schreef:
mamandy77 schreef:

Hahahaha, nou ja dat ik geen kennis heb van icing spuiten dan lezen jullie er wel aan af... de tips die ik van een basisset had waren nl te klein... dus dat was geen gezicht.
En wat betreft die "drol" nou ja ik wilde gewoon niet alleen zo'n swirl, dan kan ik kiezen he!

Bedankt hoor!

Mmm das pas lekker!