1

Onderwerp: wat is het verschil tussen deze 2?

Goedemorgen,
Ik zat eens op de webshop te neuzen...
Ik vraag me af wat is nou het verschil tussen deze plungercutter
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=595 en deze uitsteker http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … =1496...ze doen toch alle 2 hetzelfde? of zie ik iets over het hoofd?

Groetjes,
Soe

2

Re: wat is het verschil tussen deze 2?

Je krijgt idd ongeveer hetzelfde bloemetje, maar de wijze van uitsteken is geheel anders............vandaar dat de prijs ook nogal verschilt  ;)

Ik vind de plunger cutters ideaal, bij die metalen blijft het altijd een beetje plakken aan de uitsteker, met als gevolg rafelige randjes.......

3

bij de bovenste lopen de bloemblaadjes verder door.
en kun je ook voor roosjes enzo gebruiken.
de tweede is in mijn ogen simpeler.
ook om te zien als uitgestoken bloem

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Ze zien er in mijn ogen toch wel heel anders uit!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

bij de uitstekers (tweede) kan je je marsepein/fondant bij wijze van spreken 1 cm dik laten en dan nog uitsteken, is wel niet zo mooi denk ik. of aan 1 kant 1 cm dik en aan de andere halve cm. de plungercutters geven vind ik een even dik/dun resultaat over de gehele oppervlakte van het figuurtje.Begrijp je?

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

De eerste, de plunger, maakt mooiere bloemen. Ik heb die tweede uitstekers ook, maar gebruik deze bijna niet meer sinds ik de eerste uitstekers heb.

7

Annemiek schreef:

Ze zien er in mijn ogen toch wel heel anders uit!

eens  :Y

8

xhafal schreef:

bij de uitstekers (tweede) kan je je marsepein/fondant bij wijze van spreken 1 cm dik laten en dan nog uitsteken, is wel niet zo mooi denk ik. of aan 1 kant 1 cm dik en aan de andere halve cm. de plungercutters geven vind ik een even dik/dun resultaat over de gehele oppervlakte van het figuurtje.Begrijp je?

ja ik snap wat je bedoeld!Ik vond het zo'n groot prijs verschil en zag geen wezelijk verschil tussen de 2 (ja een iets ander bloemfiguurtje)dank je wel voor je antwoord..!

9

Esther68 schreef:

De eerste, de plunger, maakt mooiere bloemen. Ik heb die tweede uitstekers ook, maar gebruik deze bijna niet meer sinds ik de eerste uitstekers heb.

oki, dus eigenlijk raad je die eerste set aan:D danke!

10

Van mij mogen alle uitstekers plunger cutter zijn! Ik vind het een ideale uitvinding!

Groetjes San