Re: Wat vertelt deze taart jullie?
Ach gossie.. 
Inderdaad veel vreugde en ook zo'n groot verdriet...
Wat heb je dat mooi vorm gegeven!!
Gefeliciteerd en sterkte!!
Veel liefs!
http://www.mijnalbum.nl/Album=OOV7FDOK
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat vertelt deze taart jullie?
Ach gossie.. 
Inderdaad veel vreugde en ook zo'n groot verdriet...
Wat heb je dat mooi vorm gegeven!!
Gefeliciteerd en sterkte!!
Veel liefs!
Heel erg mooi!
En wat lief van je om je zo in te zetten om het onzettend verdrietige om te zetten in een hele mooie taart die alles zegt.
wat een verhaal.
inderdaad hoe dicht kunnen blijdschap en verdriet bij elkaar staan.
petje af voor de taart.
ik vind hem werkelijk schitterend.
heel veel sterkte voor jullie allen.
Wat een prachtige integere taart. Ik heb er kippevel van.....
Prachtige taart bij zo'n bijzonder verhaal. Voor ons ook nog eens heel herkenbaar....
Prachtig gedaan en wat een zware tijd gaan jullie tegemoet. Sterkte en lekker knuffelen met je nichtje!
Wauw, het was idd gelijk duidelijk. Wat een verdriet en tegelijkertijd zo mooi dat ze dan toch eindelijk na al die tijd een gezond kindje mogen hebben. Vind je taart echt prachtig gemaakt, ook hier kippenvel hoor.
De taart zegt echt alles al. Jouw verhaal bevestigde het alleen maar. Ik heb er helemaal rillingen van.
Ik kan me voorstellen dat de tranen weer vloeide bij het zien van de taart en dat je schoonzus het, het mooiste kado vind. Dit is echt een kadoo voor beide meiden.
Ik begreep je taart meteen; had er geen uitleg bij nodig.......Wat ongelooflijk triest toch! Heel veel sterkte voor jou en je familie.
ik heb geen woorden voor.... ik kan ook niet stoppen met huilen. je hebt het zooo mooi weergegeven. ik heb zelf 3 jaar geleden dezefde meegemaakt als je schoonzus en het is idd verschikkelijk om mee te maken. dat gemengde gevoel van verdriet en vreugde die je om voorrang dringen zijn hartverscheurend. ik wens jou en zeker je de ouders van de meiden veel sterkte.
gr's
Hiba
Wat een mooie taart.
En zonder uitleg was mij de taart ook heel duidelijk.
Ik kreeg kippenvel van je verhaal,
want helaas ken ik eenzelfde verhaal, maar dan 5 jaar geleden.
(toen ik zelf naar ivf eerste kindje kreeg)
en daar heette het overleden kindje ook Roos.
het enige wat anders was is dat het tweede kindje een ander naam heeft.
Je taart is prachtig juist omdat je ook een plekje voor Roos
op je taart hebt gemaakt en hoe.
Super.
Proficiat en Sterkte.
Dat hun engeltje mag waken over hun bengeltje.
Ik zag de taart en toen t engeltje ik dacht t zal toch niet maar helaas wel. Mooi weergegeven in de taart. Veel sterkte.
Wat een vreselijk verhaal, de taart is ontzettend mooi!!!!.
Veel sterkte!
Och heden, wat heftig zeg. Voor iedereen natuurlijk om hen heen maar vooral voor de ouders.
Je hebt het prachtig en heel mooi verbeeld in je taart.
Je taart maakte voor mij al direct duidelijk wat voor moois en triests er in één keer gebeurd is. Echt heel mooi verbeeld.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Wat ontzettend mooi gedaan!
Sterkte de komende tijd.
Bij het zien van de foto had ik al tranen in mijn ogen, wat heb je dit mooi gemaakt. Ik kan mij voorstellen dat dit het mooiste cadeau is allebei de meisjes op zo'n mooie manier verwerkt in een taart heeft geen extra woorden nodig.
Ik wens jullie heel veel sterkte om het een plekje te geven en te genieten van Noor, Roos wordt nooit vergeten
groetjes van Sonja
Even een opmerking over de baby's in het speciaal wat zijn ze mooi geworden met die haartjes en glans
wat een ontzettend triest verhaal (als zwangere muts zit ook ik hier te snikken)
Maar wat een ontzettend mooie taart heb je er van gemaakt.
Kippenvel echt waar. Heel mooi hoe je hemel en aarde bij elkaar hebt gebracht.
Heel veel sterkte voor jullie hoor.
Groetjes alexandra
Ik heb gewoon kippevel gekregen....
Je hebt een hele mooi taart gemaakt...
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tranen in mijn ogen, kippenvel dik op mijn lijf, meis wat een verhaal. Leven en dood zo dichtbij, en wat heb je het verschrikkelijk mooi verwerkt in de taart. Heel veel sterkte voor jou en voor de familie.
Bij het zien van de eerste foto was het al duidelijk en voelbaar welke emoties bij deze taart horen.
Je hebt het heel mooi verbeeld zo.
Veel sterkte gewenst.
Deze taart verwoord precies wat je ermee hebt bedoeld! Ik vind het een prachtige taart, voor zo een emotioneel moment!
tranen in me ogen door dit verhaal...heel veel sterkte voor jou en je familie... diep respect voor je taart dat je dat hebt kunnen maken voor ze....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat vertelt deze taart jullie?