1

Onderwerp: eerste striktaart roze en paars

Nou hier dan mijn eerste striktaart en het was een opdracht hard roze en paars. Danzij de super uitleg in mjamm is het prima gelukt. ben erg enthousiast geworden en iedereen om mij heen was ook erg onder de indruk leuk hoor zo'n opdracht het geeft echt een kick.
Neem nog niet zo lang opdrachten aan, maar is wel erg leuk hoor.

De vulling volgens wens van de klant choco(mousse) en caramel (dulce de lech)  Dulce de lech was prima gelukt alleen opbrengen ondanks de tips was niet echt fijn, oefenen dus maar ha ha.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R6DBU3BL.jpg

bedankt voor het kijken, groetjes van Sonja

2

Re: eerste striktaart roze en paars

wow hij is prachtig ga me ook eens verdiepen in strikken maken lijkt me zo moeilijk... plak je dat vast ofzo???
vind hem erg mooi

3

Ramona schreef:

wow hij is prachtig ga me ook eens verdiepen in strikken maken lijkt me zo moeilijk... plak je dat vast ofzo???
vind hem erg mooi

Het is op zich niet zo moeilijk hoor, maar de tijd nemen om goed uit te harden. Ik heb het magazine gebruikt van Mjamm taart herfst uitgave. Lekker makkelijk
Ook is er hier ergens een link hoor met uitleg en geloof me het is zo leuk om te doen ha ha het blijft niet bij mijn eerste, er komen er zeker meer hoor :Y

bedankt voor je compliment, groetjes van Sonja

4

hoi sonja wil niet dom overkomen maar ik ben beginneling wat is uit harden??? heb je marsepein gebruikt???

5

heeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Ramona schreef:

hoi sonja wil niet dom overkomen maar ik ben beginneling wat is uit harden??? heb je marsepein gebruikt???

in de beschrijving staat dat je het beste fondant met tylose kan gebruiken dit wordt goed hard (dus uitharden =laten drogen)Het is het meest handige als je de how to er bij hebt, dan kun je het ook goed op de foto's zien. Vind ik zelf altijd erg fijn.
En als je een beginneling bent, nou welkom dan op het geweldige forum waar je zoveel van kunt leren, succes
groetjes van Sonja

7

heel erg bedankt!!! heb nu wat dingen besteld (althans mijn man voor mijn verjaardag!!!) hoop dat snel binnen is kan ik aan de slag het kriebelt nu echt bij me hihi

8

oh leuk ja hoor daar ga je al, zo is het denk ik bij vele begonnen, groetjes en heel veel plezier
Sonja

9

taart is erg strak afgewerkt en een lekker felle kleur.
en die bloemetjesrand onderaan is ook erg mooi.

10

Er is maar 1 woord voor.

wauw....  :D

11

Erg mooie kleurencombinatie en een lief bloemenrandje. :thumb:

Groetjes,
Wendy

12

Heel mooi gedaan :thumb:

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

13

Wow, ik ben gek op taarten met grote strikken. Ga er binnenkort ook een keer goed voor zitten en dan ga ik deze zeker nog even goed bekijken.

14

Geweldige taart met prachtige strik!!

Groetjes Maji

15

Goed gelukt! Erg mooi

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

16

Heeel mooi! Welke letter uitstekers heb je gebruikt?

Eigen taart is goud waard!