1

Onderwerp: niet mijn stijl maar mam vond hem mooi.

En aangezien het haar verjaardagstaart was, is dat toch ook weer fijn. *D
Heb niet genoeg rust kunnen nemen, en dat zie ik bij deze taart nog veel meer terug dan bij de kitty. :x
Nou niet zeggen van niet want zoem maar eens in en het is duidelijk zat.  ;)

Dacht het mezelf makkelijk te maken met linten en gekochte sukerbloemen.  :o Maar het werd toch nog half 2 in de nacht gisteravond.
Maar omdat ik de taart in marsepein wilde bekleden omdat mam dat zo lekker vind, scheen hij door en werd minder strak.  :mad: Geef mij maar fondant hoor.
Moest hem dus toch meer decoreren dan ik had bedacht.
Ook de linten die ik erom had gedaan heb ik toch vervangen voor een eetbaar lint, ik kan het gewoon niet met stof lint. :rolleyes:
Vind hem uiteindelijk toch wel aardig, al is het niet mijn persoonlijke smaak.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7X4MMEMO.jpg
De bloemen uit de shop, zijn ook best mooi. ;) :O
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVFVC4LP.jpg
Ach. lekker zal hij wel zijn. :D
Chocoladetaart met butterscotch creme met stukjes witte chocolade en caramelblokjes en kersenvlaaivulling in een laag en mandarijnencreme met mandarijtjes in de andere lagen.

O, en vorige week had ze ook al visite, maar omdat ik toen nog meer last had van mijn nek een nog eenvoudiger taartje. ;)
Zet hem er maar bij. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GQYNSLIN.jpg

2

Re: niet mijn stijl maar mam vond hem mooi.

Erg mooi, heel anders dan we van je gewend zijn!

Ik vind het echte "sjieke dames"-taart...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

Wel erg grappig dat als het niet een echte 'Wendy-style' taart is er dan ook meteen niet meer echt 'Wendy-style', als in meteen een hele rits oh's en ah's gereageerd wordt :lol: ;)!

Wat zal ik eens zeggen.... tsja, mooi, maar niet zo als anders  :+ !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

oke, niet jouw smaak (maar wel van je mams!), niet zo strak als je zou willen... maar wel mooie taarten hoor. Ik vind het motiefje in je lint wel een heel hoog "heb heb"gehalte hebben hoor! Welke roller of mat is dat?
Ook leuk dat het bovenste taartje niet in het midden staat. Lekker speels! :Y maar toch een  :thumb:  voor je

en nu hopelijk iets meer rust voor je?? Hopelijk past dat in je schema!

5

niet jouw stijl, wel mijn stijl, ik vind hem heel mooi, lekker romantisch.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

ik vind het beide hele mooie klassieke taarten

7

ik zat ook al naar het motiefje op het lint te kijken... maar ik denk, dat het met een mat gedaan is en dan uitgesneden is, toch?

Ziet er erg mooi uit!

Groetjes, Dorothea.

8

Wat een sjieke taart!
Ook al is hij niet zo netjes als je zou willen, het is en blijft een plaatje om te zien!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

nou, al is het dan niet je eigen smaak, dan vind ik het juist knap dat je er zo'n geweldig mooie taart van hebt gemaakt. leuk om ook eens wat anders van je te zien, zo zie je helemaal goed dat je veelzijdig en goed bent in je vak :lol:  :Y juist dat vind ik heel erg leuk om eens te zien :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Ik vind hem ook heel mooi, ook niet mijn smaak, maar wel heel erg knap hoor! Heb gister jou woezel en pip taart nagemaakt Pffff hoe doe je het, wat een geduld moet je hebben zeg!

Gr Mandy

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

11

echt helemaal niet jouw ding volgens mij... ik vind m echter wel mooi en rustig, leuk om te zien dat dit ook kan!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

12

Iek vind hem wel sjiek hoor  :Y , nee het is dan niet 'wendy-style' maar zo zie je maar dat een echte 'artieste' ook met andere stijlen wel uit de voeten kan!. Vind die Camee's wel erg leuk geworden. Het is echt een taart die me aan m'n oma doet denken die een camee op een ring had en nog een aan een ketting  ;)  (en nee ik bedoel niet dat ik hem 'oudbollig' vind!  :lol: )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Het is aan de taart totaal niet te zien dat het je stijl niet is....je hebt hem prachtig gemaakt!!

En het hart mag dan voor jou eenvoudig zijn, maar ik vind het een beauty!!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

14

Ik vind hem wel mooi  :D Het is ook niet mijn smaak, maar voor je moeder heb je toch alles over he ;)

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

15

ik vind het mooie klassieke taarten daar is helemaal niets mis mee

Heel mooie gemaakt :thumb:

proficiat met je moeder!!

Gefeliciteerd met je moeder Wendy, onze moeders zijn op de zelfde dag jarig :D , net als Jol321. Voor haar wel een taart gemaakt en voor mijn moeder een hele simpele :o , maar dat wilde ze ook.
Inderdaad dit is geen taart wat je verwacht als je de naam Wendy hoort  :lol:  :lol: , maar het is toch een gezellig taartje geworden :Y

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

17

Een hele taart met een crimper?! Ben je van je geloof gevallen, haha! Lekker kitsch ding, leuk die kleine medallionnetjes!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

18

Ik vind je taart erg mooi maar vind het echt mijn (oma) kleur :Y en denk als het een andere kleurtje had dat het meer een sjieke stapeltaart was en minder mijn (oma) :lol:  :lol:

19

Niet jouw stijl inderdaad maar mams vondt hem mooi en dat is het allerbelangrijkste.Ook mijn stijl niet maar vindt hem wel mooi!
Gefeliciteerd met je mams!

20

Het is evengoed een schatje hoor! Mooi met dat oud-rose!
Gefeliciteerd met mams en jij een beetje rustig aan doen hè!

Groetjes, José

21

MOOI.........Die orchidee!!  :D  :D  :D

(Nee hoor geintje!! :P )

22

Nou ik vind 'm prachtig hoor! Tja, ook niet een taartstijl die ik voor mijzelf zou kiezen, maar dat hoeft toch niet? Hij is voor je moeder en die vind 'm vast prachtig! Complimenten!!

23

Vind hem anders heel mooi!!!!Anders dan anders maar toch zeer mooi!!!  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

24

Sja, tja, goed, ik hou me in :+ (ik heb echt ingezoomd hoor ;))

Het is geen Wendy, maar wel een mooie :Y en als mams er blij mee was, dan is je missie geslaagd. Ook de onderste, simpel maar chic. Die bloemen van de webshop passen er heel goed bij :P

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com