Onderwerp: Wat vertelt deze taart jullie?

De foto's zijn helaas niet heel erg duidelijk merkte ik later vandaag maar toen had ik de taart al weggebracht.
Hier het verhaal:
mijn schoonzus en zwager waren na 3 jaar proberen zwanger te worden uiteindelijk na de 3e ivf poging dan eindelijk zwanger van een tweeling; 2 meiden.
De hele zwangerschap verliep verder normaal zonder enige complicatie.
7 weken voor de uitgerekende datum kregen ze na een 2 wekelijkse controle verschrikkelijk nieuws te horen; 1 van de 2 baby's leefde helaas niet meer.
Een week later is mijn schoonzus bevallen van Noor en Roos.
Noor kwam als eerste en doet het zo goed dat ze niet eens in de couveuse hoefde.
Roos kwam als 2e en wat was ze een mooie meid, maar helaas het mocht niet zo zijn. Verdriet en blijdschap nog nooit zo dicht bijelkaar gestaan. Weer een week later is Roos na een prachtig mooie afscheid gecremeerd en is inmiddels Noor thuis gekomen. Papa en mama doen zo hun best om er zo goed mogelijk mee om te gaan.
Gisteren ben ik aan de taart begonnen, en ze wilden graag dat ik Roos er ook bij zou betrekken.
Vandaag de taart gebracht en ze vonden hem prachtig. Veel tranen gevloeid weer. Mn schoonzus zei dat dit het mooiste kado was tot nu toe.. zucht erg emo zoals jullie wel zullen begrijpen.
Achteraf had ik de stokjes willen bewerken, maar het idee zo op stokjes schoot me ta laat binnen, en ik had niets in huis waarmee ik de stokjes kon bewerken.
Tips zijn van harte welkom!
(en sorry voor het lange verhaal!)
Groetjes Fulya.

pfff , wat lijkt me dat verschriiikkelijk !