1

Onderwerp: Biscuit?

Hallo iedereen,

Heb me gister echt verdiept in jullie site en jullie praten regelmatig over "biscuit" en "kapsel"..

Ik was in de veronderstelling dat ik best wel een taartje kon maken (hetzij onwijs simpel, maar toch)... Doe dat gewoon met cakemeel of zelfrijzend bakmeel/bloem...

Maar waarom gebruiken jullie biscuit en wat is kapsel??

Wil me er graag meer in gaan verdiepen, want ik vermoed dat, nu mooie,  "taartjes maken" een verslaving gaat worden...eentje waar ik goed in wil worden, dus please tell me...

"Het leven is niet eerlijk, maar bedenk wel: soms is het oneerlijk in jouw voordeel" Peter Ustinov

2

Re: Biscuit?

Het antwoord op je vraag vind je hiernaast bij de FAQ (= frequently asked questions; veelgestelde vragen dus)

Veel succes ermee!

3

Hallo Veerle!

Bedankt voor het wijzen op de FAQ's....(blijkbaar niet genoeg verdiept in deze site... :s )

Ik lees em even door!!

:)

"Het leven is niet eerlijk, maar bedenk wel: soms is het oneerlijk in jouw voordeel" Peter Ustinov

4

Graag gedaan, en hopelijk vind je daar de antwoorden die je zoekt! (ik heb ze daar iig wel gevonden, daarna heb ik ongeveer heel het forum doorgelezen en ook heel veel recepten etc opgeslagen en pas daaaarna, toen ik zeker was dat ik niets gemist had, heb ik vragen durven stellen; ik wilde niet dat het leek alsof ik er niets van wist -ook al wist ik er echt niks van, hahaha!)

Veel plezier met bakken en met deze gewéldige site!