Onderwerp: mijn eerste taart a.s. donderdag
hoi hoi
ik weet niet of ik het hier goed neer zet maar ik zou niet weten waar ik het anders neer moet zetten.
mijn moeders viert aankomende zaterdag haar verjaardag en ik mocht mijn eerste taart voor haar verjaardag maken.
nu loopt mijn hoofd over van de ideeen. omdat ze gek is op pinguins wil ik op de rand kleine pinguins maken en boven op een iglo met een pinguin. ik kan niet wachten om ermee te beginnen. moet nog even wachten tot mijn fondant er is die komt woensdag binnen en dan kan ik donderdag middag eindelijk beginnen.
hebben jullie dat oo kdat je graag bezig wil maar dat je nog niet kunt heel vervelend. en vooral omdat het mijn eerste taart is en ik heel benieuwd ben of het lukt en of ik het leuk ga vinden.
verder ben ik heel erg aangestoken met het heb virus sinds ik weet dat ik dit wil gaan doen.. elke winkel die ik binnenloop kijk ik of ik dingen zie en neem ik weer wat mee.
ben alleen op zoek naar van die zilveren balletjes om te decoreren ben bij c1000 albertheijn en plus geweest maar nergesn te krijgen. ook vind ik niet veel uitsteeksels. waar halen jullie dit?
sorry dat ik zown verhaal afsteek waar jullie misschien niets ana hebben maar mijn hoofd loopt over van de ideeen. dus moest het even kwijt.
groetjes