1

Onderwerp: picasa

We hadden vorig jaar al een topic over picasa, en ik kan het niet meer vinden. We hadden het toen over het beveiligen en dan kon je alleen downloaden na emailcontact. Ik kan niet vinden hoe ik het in kan stellen; wie kan me daarbij helpen??

Alvast bedankt!

Groetjes, Dorothea.

2

Re: picasa

Dot schreef:

k kan niet vinden hoe ik het in kan stellen; wie kan me daarbij helpen??

Alvast bedankt!

Je wil weten hoe je je albums kan laten downloaden? Ik ga nog eens even bij de instellingen hier kijken.

3

Nee Nathalie, ik wil juist, dat de mappen  niet zomaar te vinden en te downloaden zijn.... er was toch een mogelijkheid, dat mensen een mailtje moeten sturen om te mogen downloaden??

Groetjes, Dorothea.

4

ja, dan moet je de mappen als niet openbaar opslaan maar wel laten downloaden. Anders hebben ze er nog niets aan. Ik heb tig boeken staan maar die zie je niet bij mijn openbare albums (wel als ik jou de link stuur ;))

5 Laatst bewerkt door Dot (19-02-2010 07:49)

oké ik ga kijken. Dank je wel!

dan staat het al goed, want picasa zegt, dat ik geen openbare albums heb!

Groetjes, Dorothea.

6

wanneer je albums niet openbaar zijn, kun je die fotows dan wel gebruiken om hier te posten?

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

7

ja hoor, die kan je gewoon gebruiken. de afbeeldingslocatie kopieren en die dan plakken tussen [img]en[/img]

8

Nathalie schreef:

ja, dan moet je de mappen als niet openbaar opslaan maar wel laten downloaden. Anders hebben ze er nog niets aan. Ik heb tig boeken staan maar die zie je niet bij mijn openbare albums (wel als ik jou de link stuur ;))

Ook als je mij de link stuurt??  :rolleyes:  :D

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

9

Jax schreef:
Nathalie schreef:

Ik zou je er ook heel erg dankbaar voor zijn..............hoeft niet meteen maar wil wel graag op je lijstje  :Y

10

Jax schreef:
Nathalie schreef:

dit is de link naar mijn openbaar album in Picasa ;) en dan het album book's I have

11

wouw nathalie,wat een verzameling :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

12

Nathalie schreef:
Jax schreef:
Nathalie schreef:

dit is de link naar mijn openbaar album in Picasa ;) en dan het album book's I have

Misschien snap ik het niet goed, maar als ik naar jouw link ga, zie ik dus alleen de voorkanten van de boeken. Maar je hebt dus niet het hele boek ingescand of op een andere manier online staan?
Eigenlijk ook logisch natuurlijk, vanwege copyright enzo, maar ik dacht even mooi een paar boeken te kunnen downloaden  :rolleyes:

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

13

ik heb de meesten wel online staan maar niet openbaar ;)
Als je een berichtje plaatst bij de betreffende afbeelding dan stuur ik je de link door waar je het wel kan downloaden.
Het kan wel effe duren voordat ik dat doe want ik moet van de week weer veel werken en heb een vrij drukke agenda op het moment. Maar ik kijk regelmatig naar de meldingen die bij de foto's staan.

14

Nathalie schreef:

Als je een berichtje plaatst bij de betreffende afbeelding dan stuur ik je de link door waar je het wel kan downloaden.
Het kan wel effe duren voordat ik dat doe want ik moet van de week weer veel werken en heb een vrij drukke agenda op het moment. Maar ik kijk regelmatig naar de meldingen die bij de foto's staan.

Kan je niet gewoon van alles wat je online heb staan een linkje sturen? :lol:
Nee hoor, da's gekkigheid. Maar weet je toevallig zo uit je hoofd of er in 1 van die boeken een howto staat van Diddl boetseren?
Daar zou ik dan graag wel een downloadlinkje van willen hebben.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

15

Nathalie schreef:

Ah ok, bedankt! Ik ga zeker eens rondkijken (als ik ook de tijd heb :))

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

16

lieverds, ik wil jullie wel linkjes doorsturen maar dan is het wel handig als jullie je email-adres bij je berichtje zetten. dat scheelt mij een hoop gezoek ;)
Jax, je hebt mail (maar niet over didl :S)