1

Onderwerp: Nog even over invriezen

Ik wil over een poosje voor het eerst een gevuld kapsel in gaan vriezen, heb ook al over het forum gezocht, maar geen pasklaar antwoord gevonden. Als ik een kapsel vul en afsmeer en dan in de vriezer zet, moet ik het dan nog verpakken ????? in een doos ofzo ??????

Ik vries echt nooit iets in, alleen brood, ijs en kroketten :D:D:D

En hoe lang moet het dan weer uitwasemen voor je kan bekleden ????

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Nog even over invriezen

Ik zou hem in een doos zetten en dan invriezen, pas bekleden als hij helemaal ontdooit is op kamertemperatuur. Waarom wil je hem ook niet gelijk bekleden? Dat scheelt ook weer wat werk.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Pooh schreef:

Ik zou hem in een doos zetten en dan invriezen, pas bekleden als hij helemaal ontdooit is op kamertemperatuur. Waarom wil je hem ook niet gelijk bekleden? Dat scheelt ook weer wat werk.

Ja goeie vraag......ben gewoon bang dat het hele project de mist in gaat denk ik......maar ontdooien op kamertemperatuur zeg je, dus niet in de koelkast.......dus moet ik ook nog rekening houden met de vulling.........

(we gaan namelijk een midweek weg en komen op vrijdag thuis, en zaterdag is mijn dochter jarig, en die moet en zal een taart natuurlijk :) )

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

4

Dat staat een beetje raar zie ik, opnieuw dan maar ;): wel laten ontdooien in de koelkast, maar zorgen dat hij bij bekleden niet meer zo koud is. Als je hem dus ook even buiten de koelkast hebt weet je bijna zeker dat de binnenkant niet nog stiekem half bevroren is.
Bekleed en al invriezen moet ook prima gaan hoor. De laatste die ik invroor was rood en roze, met rood (en zwart) vind ik het altijd enger, maar het is helemaal goed gegaan.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com