1

Onderwerp: Kan wel janken

:s  :s  :s  mijn Kenwood keuken machine van 8 maand oud heeft het vanochtend begeven 1 èèn keer draaide de mixer niet meer en een brandlucht  en dat terwijl ik volgende week 2 taarten en 150 cupcakjes moet maken  :s net vorige week ingeschreven als bedrijf en dan nu dit wat een nare zondag gelukkig heb ik mijn gewone mixer nog die al boven de kliko gehangen heeft maar toen dacht ach laat ik hem nog maar even bewaren las op het forum dat al meer mensen klachten hebben over de km 264 baal echt giga snik snik ....en dan lees ik ook nog kan wel 4 week duren!!

Doen meer mensen alles met een gewone mixer en lukt dat goed ??vooral gaat het dan om het biscuit deeg .

gr Chantelle

gr Chantelle

2

Re: Kan wel janken

Wat vervelend voor je! En dat is ook niet best na 8 maanden. Hoop dat het snel en netjes wordt opgelost voor je. Ik mix alles met de handmixer en dat gaat prima. Succes!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Zonde van je Kennie; innige deelneming  :(

Ik heb thuis een Kennie, dus daar gebruik ik mijn handmixer niet meer voor biscuits. Ik bak echter behoorlijk vaak bij een vriendin thuis (omdat onze oven nergens naar lijkt!) en daar gebruik ik dan gewoon de handmixer en dat gaat prima hoor. Is gewoon vervelend omdat ik dan 20 minuten met zo'n trillend ding in mijn handen sta; daar krijg ik dan spierpijn van. Verder gaat het prima.

Veel succes ermee!
Groetjes,
Veerle

4

Balen!!!!

Even naar de site van Kenwood gaan en daar vragen. Ik heb mijn Kenwood al meer dan 18 jaar en ik heb er nog nooit iets mee gehad en mijn foodprocessor heeft het na 15 jaar begeven. Dus ik ben erg te spreken over Kenwood!

succes ermee!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Hoi Meiden :)  bedankt voor jullie medeleven  :s heb inderdaad even op de site gekeken en dit stond er :

Indien u machine binnen de garantietermijn van 2 jaar valt kunt u hem bij onze pick-up-and-return service aanmelden. De machine wordt dan kosteloos bij u thuis opgehaald, gerepareerd en weer geretourneerd. Het aanmelden voor deze service kunt u bij onze customer service afdeling doen: 076- 523 36 00

dus morgen hang ik gelijk aan de telefoon hebeen week vakantie met de kids dacht ga lekker aan de slag  :P moeten je jongens maar mixen ipv x boxen ha ha  :cool:

fijne zondag nog..........

6

chantelle,

Balen van je kenwood keukenmachine.Hopelijk snel weer gemaakt of dat als je nog garantie heb een nieuwe krijgt...

Gaaf dat je een eigen bedrijfje bent gestart..
Succes met je bestelling..

7

Sterkte met je 'moeilijke tijd', haha! Ik hoop dat de service goed is en dat je snel weer een werkende machine hebt. En tot die tijd, tja, even blijven vasthouden die mixer...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

ik zie dat je 2 taarten zonder kennie moet maken. dat gaat met een handmixer prima, alleen moet je niet te veel te gelijk doen, dus 1 taart per keer. cc-tjes hoeven niet zo lang gemixed te worden dus ik denk dat je het wel red en inderdaad je garantie checken!

sterkte en als het toch vakantie is.....je kinderen laten mixen ;)

9

dan nog maar een geluk, dat het in de garantietijd gebeurd is, want meestal is het net na afloop daarvan; maar idd vervelend dat je nu zonder zit.
Ik heb ook een 264, al 15mnd zonder problemen....

Groetjes, Dorothea.