Onderwerp: taart standaard
vraagje over deze standaard
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=828
steek je het middelste gedeelte nu dwars door je taart heen?
of werkt het anders
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taart standaard
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vraagje over deze standaard
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=828
steek je het middelste gedeelte nu dwars door je taart heen?
of werkt het anders
Volgens mij wel, ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb dit al wel eens op het forum gezien geloof ik. Je kan er wel cupcakes opzetten natuurlijk
Ik vraag het me ook af; dus ik lees even mee
lijkt me toch een beetje zonde van de taart
Ja,ja,die steek je door de taart heen.Heel en heel voorzichtig.Volgens mij moet je eerst een gat maken voordat je hem bekleed.Maar hoe je het precies moet doen,ja,dat weet ik ook niet.
Nou,aan mij heb je ook niet veel.
Ohhh laat ik nu net met dezelfde vraag rondlopen...
Ik lees ff mee!
je maakt idd voordat je hem bekleed een gat, dat ietsie groter is dan de pillaar. Dan bekleed je hem. je maakt voorzichtig een sneedje in dat gat en maakt uiteindelijk een kruis. je vouwt de lapje naar binnen, in het gat dus, en dan kan de pillaar erin
Da's wel een hele nette manier zeg...
Mijn manier: taarten helemaal klaarmaken, pilaar er doorheen steken, pilaar er weer uit, taartresten uit pilaar vissen, taart naar locatie brengen, opbouwen
Mooi is anders... je moet echt iets om die pilaar maken hoor!
bedankt petra!!
Ik maak voor 't bekleden een gat in de taart met 'n taartenboor (= zo'n beetje 'n uit de kluiten gewassen appelboor). Vervolgens marsepein erover en op de plaats van het gat de marsepein voorzichtig naar binnen drukken. Pilaar d'r in en klaar!
Op deze wijze ziet 't er heel netjes uit en hoef je dus de pilaar niet perse te camoufleren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taart standaard