Onderwerp: taartstapel in doos
heey dames.
Ik vroeg me af, als je een paar taarten maak bijvoorbeeld 2 op mekaar.
hoe doe je dat in eens doos of helemaal niet? want ik kwam dozen tegen die niet hoger zijn dan 11,5cm.?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartstapel in doos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heey dames.
Ik vroeg me af, als je een paar taarten maak bijvoorbeeld 2 op mekaar.
hoe doe je dat in eens doos of helemaal niet? want ik kwam dozen tegen die niet hoger zijn dan 11,5cm.?
ik kwam dacht ik net ook zo'n soort vraag tegen????
het past inderdaad niet, ik gebruik dan alleen de onderste doos, en dus geen deksel.
sommige zetten de deksel er scheef op, en doen er folie omheen om toch af te dichten.
dat zou kunnen ja, maarja ik vroeg me dus af of je dan ook een stapel taart daar een doos voor heb.
want eigelijk als je bestelling heb en je heb een stapeltaart dan meot je die ook in kunnen pakken. vroeg ik me eigelijk af.
In de webshop is wel een XL doos beschikbaar (10 euro), maar van Marianne heb ik geleerd dat je ook twee lage dozen kunt gebruiken. Dan zet je de taart in de onderkant van een doos, van de tweede doos schuif je de delen aan de zijkant over het onderste deel heen, zodat je twee hoge zijkanten creëert en de bovenkant zet je er boven op.
Het is dan een soort kubus geworden (waar twee zijkanten van missen). Denk aan de Arc van La Defence.
Wel goed de onder- en zijkanten vasthouden bij het vervoer.
Ja dankje Edithm. Dat is zeker een goeie. ga ik zeker gebruiken.
Dankje wel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartstapel in doos