1

Onderwerp: HEllup!! Mijn bruidstaart nabakken! Plates enzo...

edit Jozien: let op, erg oud topic

Lieve dames, aanstaande maandag zijn mijn man en ik alweer een jaartje getrouwd! Katoenen bruiloft dus en dat willen we vieren!

http://img.photobucket.com/albums/v212/Dorieneliane/Dorien02/Bruidstaart.jpg

Ik ga onze prachtige taart proberen na te bakken, zowel op uiterlijk als smaak ( en de ameretto smaak van de shop helpt daar erg aan mee...)

MAAR.... Aangezien we zondag weg zijn en maandag druk bezig zijn, wil ik hem van de week maken, in lagen invriezen en dan langzaam laten ontdooien op aanstaande zondag...Onze taart was gemaakt met handige platen, ook makelijk met stapelen en laten ontdooien enzo, die heb ik inmiddels ( gladde variant) aangeschaft, met de pillars van 12 cm...

Nu mijn vraag:

Als ik de onderste taart helemaal af heb, de 2de plaat even erin druk voor de
markering...dan de 12 cm lange pillars erin zet, 4 stuks... Kan dit? bedoel komt dat niet boven de taart uit...zou zo lelijk zijn, vier van die witte dingen... en dan natuurlij precies de tweede laag erop zetten....

Of is er een beter manier om het te doen??

Kortom erg onzeker over hoe en wat... De reden waarom ik geen dowels wil gebruiken, komt dus door de platen, zodat ik de taarten makkelijk los van elkaar kan krijgen, als er taart overblijft...
Tis al tricky met invriezen enzo...maar dat stapelen maakt het niet makkelijker hahaha

Alvast ontzettend bedankt voor de reactie(s)

2

Re: HEllup!! Mijn bruidstaart nabakken! Plates enzo...

Ik kan je hier niet mee helpen,
maar vind het een erg leuk idee!

Succes ermee en alvast gefeliciteerd!

hoeis het afgelopen
ik zit nu met hetzelfde verhaal

idd afdruk maken met de plate die erboven komt. Dan de pillaren erin op de markering. Eerst pillaar erin, afmeting aangeven en dan afsnijden met een buizensnijder van de doe-het-zelf-zaak

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Oud topic, ik weet nog dat het heeeeeel aardig was gelukt om 'm na te taarten :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=29894

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!