1

Onderwerp: cc's bij 60-jarige bruilofts taart

En hier nog de cc's die ik had gemaakt...

Wat ik wel verschrikkelijk jammer vond was dat alles wat over was (lees, alle cc's op 3 na) meteen in de vuilnisbak is gekieperd!  :|  Opa en oma hadden die graag nog mee naar huis genomen om met de buren op te eten ofzo...
Is dat nou gebruikelijk dat ze dat doen? Ik vond het raar, zoiets overleg je toch met het bruidspaar?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FG7KRP7R.jpg

Ik voel me een beetje kiezel...

2

Re: cc's bij 60-jarige bruilofts taart

Hoi,,   Dat is  te belachelijk dat ze dat gedaan hebben,
Hier kan je ze zeker op aanspreken,  ze hadden het eerst moeten vragen

groet Bart.

3

Wat?! Wat een rare bedoeling! Zonder overleg. Ik vind het niet kunnen, ze hebben er ook voor betaald. Dit kunnen ze niet maken, ik zou er (als bruidspaar) zeker iemand op aanspreken!

Vergeet ik bijna te zeggen dat ik het hele leuke sjieke cc's vind!

4

Heel raar verhaal, was idd leuk geweest er een dag later nog van te smullen :D ze zijn super schattig en de taart is ook heel mooi (bij stapeltaarten)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

mooi. wat een rare mensen zijn er toch op de wereld

6

erg leuk!!

wel heel raar dat ze zonder pardon allemaal zijn weggegooid,,, :rolleyes:

Liefs, Zanoni

7

Gelukkig, dan ben ik dus niet gek. Ik had het nog nooit meegemaakt, maar nu kreeg ik er echt een beetje hartzeer van, zeker omdat die cc's me veel tijd hebben gekost en ik ze met zo veel plezier voor opa en oma gemaakt had  :|

Ik voel me een beetje kiezel...

8

mooie cctjes zeg! En belachelijk wat er gebeurd is. Die arme mensen zijn er ook mee overvallen toch...ik zou ze er als nog op aanspreken!

9

super mooie cc´s maar niet netjes dat ze dat zonder overleggen doen !!!

Groetjes Mel

10 Laatst bewerkt door misty (22-02-2010 12:04)

Wat belachelijk zeg.Zo wie zo gaan mijn haren overeind staan als er voedsel weggegooid wordt.En ze hadden dit op zijn minst even moeten vragen wat er met de rest van de cc gedaan moet worden.
Ze waren in principe van opa en oma,dus die mogen beslissen wat er mee moest gebeuren.Vreemde zaak.

Oja,ik vind je cc heel leuk en gezellig.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!