1

Onderwerp: Hallo ik ben Ramona

Goededag

Mijn naam is Ramona en ik ben nog 2 weken 27 jaar  :Y  Op 6 maart 2009 ben ik bevallen (mijn verjaardag) van mijn zoontje Levi en tijdens mijn zwangerschap was ik verslaafd aan appeltaarten bakken
nu leek het me wel leuk om wat meer met bakken te gaan doen en keek ik even rond op jullie forum en leek me machtig mooi om dat ook te gaan doen.
Woon in nieuwegein met mijn man Roy en zoontje en onze 3 grote honden

heb zojuist de marsepein gemaakt (die dus niet voor bekleden is) en tis lekker geworden en gelukt, nu ga ik zo aan de slag met de moeilijkere variant
ook is het me al gelukt om een taart biscuit te bakken dankzij de recepten hiero

2

Re: Hallo ik ben Ramona

't Gaat je vast en zeker lukken om mooie taarten te maken. :Y
Het is nog wel even oefenen hoor.
Zelf net 4 taartjes gemaakt en vind het nog heel lastig. Wel heel leuk!
Vooral het goed afsmeren en strak krijgen van de taart vind ik een hele klus.
Succes dus.
Enneh, je bent al verder als ik...
ik bak mijn eigen kapsels nog niet eens. Dat doen een vriendin voor me die heel goed kan bakken en koken en dat ook erg leuk vind om te doen.
Wat een mazzel he? Maar wil binnenkort toch ook zelf eens gaan proberen om een kapsel van biscuitdeeg te bakken...

3

leuk hoor vind wel leuk al snap ik nog niet zo goed hoe ze die mooie plaatjes krijgen en of er mensen zijn die met zelfgemaakte marsepein werken

4

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

5

bedankt hoor vind het erg leuk kijk me ogen echt uit wat een moois kan iedereen maken, hoop dat mij het ook gaat lukken

6

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!  ;)
Veel geluk ook met je zoontje!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online