Re: Een BLOEMETJE als bedankje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt super gaaf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een BLOEMETJE als bedankje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt super gaaf
WOW, ik krijg de lente in mijn bol!!!!! Fantastische taart!
Krijg er meteen het lente gevoel van... Heel mooi!
O dit is een leukerd, heel mooi gedaan hoor,toppie
Groetjes Bianca
Wat een werk.Je hebt het prachrig gemaakt.Net echt.
Wat een gaaf lentetaartje, heel mooi gedaan!
Ik sla 'm ook graag op.
Hier wordt je met dit weer extra vrolijk van!! Heel gaaf!
Hoi,
Ik vind dit zo`n mooi taartje en wil hem graag uitproberen met de verjaardag van mijn broertje op 21 maart (begin vd lente). Toepasselijker kan niet volgens mij.
Ik wil graag het volgende weten;
Heb je deze taart eerst bekleed met fondant/marsepein en vervolgens die steeltjes er aan geplakt of is dat dubbel werk omdat je van de ondergrond toch niks ziet en kun je de taart met botercreme insmeren en vervolgens zonder te bekleden gelijk aan de stengels en vervolgens narcissen beginnen?
Ik zou het fijn vinden als ik een antwoord kreeg. Bedankt alvast!
Gr. T
hoi
de taart is afgesmeerd met botercreme,voor de zijkant de botercreme wel groen gemaakt,en de boevekant met geel.
gewoon wat kleurstof door de botercreme doen.
veel plezier met het maken van dit taartje,is echt heel leuk om te doen,en zoals je ziet een heel leuk resultaat.
Super mooi, laat het voorjaar maar komen 
Heel mooi lijkt inderdaad net echt
wordt je helemaal vrolijk van !!!
Waaaaaaaaaauw. Wat een mega klus, al die narcissen. Maar het resultaat mag er absoluut zijn. Hij is echt geweldig!
Deze is echt schitterend om te zien. Super gedaan! Ik ben gaan op zoek gegaan naar de uitsteker welke je gebruikt hebt maar vind hem niet direct terug. Welke was het precies en waar is hij te koop? Jammer genoeg niet in deze webshop meen ik.
Super taart, krijg er lente kriebels van. 
Deze is echt schitterend om te zien. Super gedaan! Ik ben gaan op zoek gegaan naar de uitsteker welke je gebruikt hebt maar vind hem niet direct terug. Welke was het precies en waar is hij te koop? Jammer genoeg niet in deze webshop meen ik.
Ik heb hem uit engeland,maar weet niet meer welk merk het was.
normaal bewaar ik altijd wel alles in de originele verpakking,maar deze zit bij de bloemen in een bewaardoos.
zo moooiiiiii hoop dat ooit ook te kunnen
Wat een plaatje! Prachtig gewoon 
Ooooooooooooooooooooooooooh....heb met open mond zitten kijken...!!
zo moooiiiiii hoop dat ooit ook te kunnen
nou dat gaat je zeker lukken
, want het lijkt heel wat,maar het valt heel erg mee hoor.
als ik wat meer in mijn tijd zit zal ik eens kijken of ik er een How-To van kan maken
ik meen dat je toen schreef dat het een stephen benison ofzo was?
onwijs mooie taart
t-t-taartje schreef:Hoi,
Ik vind dit zo`n mooi taartje en wil hem graag uitproberen met de verjaardag van mijn broertje op 21 maart (begin vd lente). Toepasselijker kan niet volgens mij.
Ik wil graag het volgende weten;
Heb je deze taart eerst bekleed met fondant/marsepein en vervolgens die steeltjes er aan geplakt of is dat dubbel werk omdat je van de ondergrond toch niks ziet en kun je de taart met botercreme insmeren en vervolgens zonder te bekleden gelijk aan de stengels en vervolgens narcissen beginnen?
Ik zou het fijn vinden als ik een antwoord kreeg. Bedankt alvast!
Gr. T
hoi
de taart is afgesmeerd met botercreme,voor de zijkant de botercreme wel groen gemaakt,en de boevekant met geel.
gewoon wat kleurstof door de botercreme doen.
veel plezier met het maken van dit taartje,is echt heel leuk om te doen,en zoals je ziet een heel leuk resultaat.
Dat mag je wel zeggen ja!
Het lijkt net echt,super leuk gedaan.
zonde om op te etennn.

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een BLOEMETJE als bedankje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!