1

Onderwerp: hier is ikke

hoi hoi

Mijn naam is Mareille, ben 35 ,getrouwd en heb 3 lieve kindjes, 3 jongens ,de oudste is 10 jaar, de middelste 8 en onze jongste is net een jaar geworden!

Ik ben om een minder leuke reden begonnen met bakken of het maken van taarten. Mijn jongere broertje zorgde voorheen voor de taarten, hij werkte in een bakkerij en zorgde bij mijn oudste zoon voor een mooie 1 en 2 toen hij jarig was, ik hoefde ze dan nog alleen maar af te halen, perfect!!
Alleen besloot hij dat het voor hem niet meer de moeite waard was en stapte uit het leven , zodat wij dus zonder hem verder moesten en dus ook zijn taarten!!
Heb voor mijn middelste zoon toen nog wel een taart besteld bij 'zijn' bakkerij, maar dat voelde helemaal niet goed!!!
Zo ben ik begonnen met het bakken van dr oetker taarten en kwarktaarten ( nou ja dat is weinig bakken natuurlijk, maar wel erg lekker ;) )  En verder ben ik bij ons in de familie ook bekent om mijn cupcakejes , vooral bij mijn neefjes en nichtje  :D
Maar voor de 1e verjaardag van mijn jongste besloot ik dat dat toch nog anders en mooier kon!!! Dus vandaar dat ik nou helemaal verslaafd ben !! Heb bij Peronne een hele leuke cursus gevolgd en heb zelf ook al een paar taartjes gemaakt.
Verder neus ik hier regelmatig rond en vul ik dagelijks mijn verlanglijstje aan  :Y  :Y
Vind het een plezierig forum, met ontzettend veel tips en goede uitleg en hoop hier nog vele jaren met plezier rond te hangen

* Liefs Mareille *

2

Re: hier is ikke

Welkom en ik ben benieuwd naar je taarten en cc :)

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

3

Welkom op het forum, en veel plezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Veel forum- en bakplezier, ook al was de aanleiding iets minder....

Groetjes, Dorothea.

5

welkom op dit superleuke en leerzame forum!!

veel plezier hier :Y

6

Welkom op dit gezellige en leerzame forum...veel bak en decoreer plezier! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Welkom hier en ik hoop veel van je te zien.