1

Onderwerp: Mijn eerste mega mindy

Wat een werk! Vooral de ogen vielen me erg tegen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VJY4YC88.jpg

Sinds begin december 2009 taart addict!

2

Re: Mijn eerste mega mindy

Knap hoor!
Ik doe het je niet na.

3

Maar 1 iemand met een mening over mijn taartje??  :(

4

erg leuk

5

Idd mooi die ogen en ik vind het neusje ook erg leuk!

wonderen bestaan ...

6

Ze ziet er leuk uit hoor!
En van weinig reacties mag je je niks aantrekken hoor, er komen hier zoveel taarten voorbij en ook vele MM's. Ik ben soms ook ontzettend trots op een taart en dan krijg ik ook niet veel reacties, so be it, ik blijf er trots op!

7

Blossom schreef:

Ze ziet er leuk uit hoor!
En van weinig reacties mag je je niks aantrekken hoor, er komen hier zoveel taarten voorbij en ook vele MM's. Ik ben soms ook ontzettend trots op een taart en dan krijg ik ook niet veel reacties, so be it, ik blijf er trots op!

Ik ben het helemaal met Blossom eens  :Y  Je taart is prima gelukt, en de ogen zijn altijd moeilijk. Misschien een tip daarvoor (ik weet natuurlijk niet of je daar iets mee wilt) maar als je het gat voor de ogen (in dit geval in het masker) eerst in het hoofdje maakt, en dat dan op gaat vullen met wit (of in dit geval huidskleur), dan liggen ze er al iets minder bovenop.

Maar......ik vind het een toptaart hoor!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

8

Ik ben het helemaal met Blossom eens  :Y  Misschien een tip daarvoor (ik weet natuurlijk niet of je daar iets mee wilt) maar als je het gat voor de ogen (in dit geval in het masker) eerst in het hoofdje maakt, en dat dan op gaat vullen met wit (of in dit geval huidskleur), dan liggen ze er al iets minder bovenop.

Had ik ook aan gedacht... maar vond het een beetje te veel werk... (lui  O-) haha) Maar doe het de volgende keer wel! Want zal er wel mooier uit zien!

leuke taart! mooi strak nu je puzzelplaatje nog iets strakker afwerken met de ogentip! even meer werk maar wel een mooier resultaat. de parelrandmold iets minder vol doen, ik zie nog allemaal randjes door teveel fondant...

liefs marieke