1

Onderwerp: tip gevraagd. tav blauwe kleuring

ik wil straks graag cupcakes maken als traktatie. ik ben op t moment 38 weken zwanger..en we weten nog niet wat het gaat worden.
ik wil de cupcakes vast bakken en invriezen.
en ik wil de botercreme ook vast maken en invriezen.

kan ik die na het ontdooien op kleur brengen?? lijkt me toch wel??

nu wil ik voor roze iets van aardbeiensaus gebruiken, krijgen we ook nog een beetje een smaakje eraan

maarrr wat kan ik het beste voor blauw gebruiken zodat het ook mooi lichtblauw word? en geen groen?
ik neem aan dat het alleen met kleurinkt wil? wat kan ik dan het beste gebruiken, ik heb er namelijk niets van in huis.

groetjes andrea

2

Re: tip gevraagd. tav blauwe kleuring

Ik kan zo niets bedenken wat ik in huis heb, behalve kleurstof, om lichtblauw te krijgen.  :nooo

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Ik zou ook inderdaad kleurstof gebruiken. Misschien heeft iemand hier van het forum, die bij jou in de buurt woont, wel een drupje blauw voor je over. Ik weet niet waar je woont?! Zelf denk ik dat "royal blue" of "navy" van Americolor oke is.

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

4

En anders gewoon wit en er dan blauw witte muisjes over strooien?

5

in kruidenwinkels verkopen ze ook eetbare kleurstof in allerlei kleuren.

Groetjes, Dorothea.

6

het lijkt me juist iets leuker om een kleurtje te doen, en daar boven op wat muisjes.ipv wit. geeft iets meer charme hihi

ik woon trouwens in twente, in goor. dus als er iemand een drupje voor me heeft. zou dat te gek zijn.
wij hebben hier geen kruidenwinkeltjes in de buurt vrees ik.. tenminste niet dat ik zo kan vinden hiihi.
ik zal eens een oproepje plaatsen, dank je voor de tip kaatje 2.

roze is wel goed te doen met aardbeiensaus??