Re: Dit doen we nooooooooit meer !!!
wat een geweldige taart zeg en oohhhh ik kan me goed voorstellen dat je zó ziek bent dat dat lijstje brak....
maar ook zo is het nog steeds een plaatje hoor!!
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit doen we nooooooooit meer !!!
wat een geweldige taart zeg en oohhhh ik kan me goed voorstellen dat je zó ziek bent dat dat lijstje brak....
maar ook zo is het nog steeds een plaatje hoor!!
Wauw! Hij is zo schitterend dat dat kapotte lijstje er echt niet toe doet! (Maar kan me goed voorstellen dat je er stevig van baalt!).
wat een kanjer van een taart zelfs na het "ongelukje". Echt een prachtontwerp
Nou vanmorgen heb ik de juf gesproken hoor
Ze zei: wat was ie moooooooi...... super gaaf vonden ze hem. En ook nog eens lekker (da's weer een mooie bijkomstigheid
)
Ze vond het kapotte lijstje niet erg, ze zei ja wij zagen het wel, maar de gasten hadden het helemaal niet door.. (fiiiiieuw..).
Ik heb maar aangeboden het lijstje voor haar te repareren als ze dat wilde, en dat wilde ze uiteraard graag dus dan zal ik hem weer in oude staat herstellen
De poes was ook in stukken gevallen, maar die gaat ze zelf weer in elkaar knutselen
in je titeltopic staat dit doen we nooooooooit meer...
eigenlijk hoop ik stiekem dat je daar omtreeks december anders over denkt, dan ga ik trouwen en zó'n taart lijkt me fantastisch!!!
Echt super super super mooi11111
Ongelooflijk wat een prachtige taart! De frustratie kan ik me voorstellen maar jeet je wat is hij mooi!
Zoals gewoonlijk weer een schitterende taart, echt onwijs mooi!!
Natuurlijk balen van het lijstje maar idd als je het niet weet, kijk je er zo overheen
Ooo wat een afgrijselijk verhaal! Heb je niet gehuild? Ik zou de ogen uit mijn hoofd gejankt hebben.
Maar.... de taart is helemaal fantastisch! Zelfs Wilfred vind hem prachtig en dat terwijl hij Blond Amsterdam dus echt vreselijk vindt.
Een geweldige,schitterende taart
Al heel veel over gezegd,en ik zag het ook niet meteen hoor,je kijkt gewoon naar de fantastische taart,top dames
wOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH heb er geen woorden voor!!!!!!
Janine
Wow, echt helemaal super! Het kan niet anders dan dat het bruidspaar hier helemaal blij van werd.
echt een hele leuke taart.
was het bruidspaar te vrede?
ha ha ondanks de stress is die super leuk en mooi geworden
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffff
Owwwwwwww, wat een prachtige taart!!!!!!! Ik kan me voorstellen dat het huilen je nader dan het lachen staat met de dingen die mis zijn gegaan. Maar geloof me die vallen in het niet bij het zien van jou taart.
Hij is super!!
Hij is wel heel errruuug gaaf hoor. Mooi gemaakt.
WOW, wat een ontzettend gave taart. Zonde dat hij op het laatste moment brak maar wat een kunstwerk zeg.
Over 'n stuk of 7 jaar ga ik denk ik ook wel trouwen, kun je er dan ook eentje voor mij maken?
FANTASTISCHE TAART!!! Heb hem nu ondertussen al 10 keer bekeken
en nog steeds niet gereageerd (sorry meiden)
, ook Julio zei direkt die is van Wietske en Annette hè!!! Haha zo bekend zijn jullie
Wietske wat een drama-dag moet dag geweest zijn voor je, maar ik denk dat echt bijna niemand het gezien heeft hoor, de taart is zo'n kunstwerk op zich met zoveel details (en het ontwerp, ooooooh wat gaaaaaaf!!!). Ook je arme vadertje
Annette, super om te lezen dat het zo'n sukses was en heel leuk dat het lijstje zo bewaard gaat worden (weer gelijmd door jou )!!
Oftewel Felicitaartjes, gefeliciteerd!!!!
Wauw, wat een super bruidstaart.
Niks te zien bij het lijstje, ,,,jammer dat het je wel heel wat zweetdruppels heeft bezorgd!!
De taart is echt super mooi. Daar zijn velen jaloers op, waaronder ik En als je het verhaal er niet bij had geschreven had niemand het vast gezien
Hier heb ik bijna geen woorden voor. Wat een onwijs gave taart. Zelfs na het ongelukje is ie nog steeds top top top!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit doen we nooooooooit meer !!!