Onderwerp: mijn allereerste taart (voor een babyshower)
dit is mijn allereerste taart gemaakt op een ontzettende leuke workshop bij riette
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn allereerste taart (voor een babyshower)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dit is mijn allereerste taart gemaakt op een ontzettende leuke workshop bij riette
super strak voor een eerste taart! ga zo door!
Leuk!
Vooral die band met stippen onderaan!
leuke taart geworden zeg...
hoop ook ooit eens zo goed teworden .
hoe en met wat heb jedie schoentjes - flesje etc..op de taartgemaakt???welke techniek of mal of iets..Ja sorry ben beginner,
wat een leuke taart, heel goed voor een beginner
ik heb de taart bij een workshop gemaakt en de schoentjes etc heb ik met een malletje gemaakt en met eetbare lijm is het erop geplakt
Jantje1978....
ik heb vandaag als beginnend bakster ook eenopdracht gekregen een babyshower taart te maken...
Welke mallen heb jij op je taart gebruikt????
Ik moet babyshower taart maken voor een nicht van mij die eenmeisje verwacht....Het is voor 18 april dus heb nog genoeg tijd te oefenen en te speuren naar ideetjes....
Nanda
hai Nanda
ik heb echt geen idee welke mallen dat zijn want op de workshop hadden we heel veel keuze, ze waren in ieder geval wel van sillecoon en blauw van kleur weet niet of je er wat aan hebt.
veel succes met je taart
groeten Janine
janine,
heb de molds via forum/webshop gevonden...
dan druk je je fondant in mal of hoe werkt dat precies???
Nanda
Voor een eerste is die echt supermooi!
hai nanda
de fondant erin drukken zorg ook dat de hoekjes goed volzitten en met een spatel of mesje de rest eraf halen, even in de vriezer en dan kun je ze er makkelijk uithalen, zo is het mij geleerd
iedereen bedankt voor de complimenten, ik glim van trots 
heel erg mooi! ga maar lekker verder glimmen en maak vooral nog heel veel taarten!
Heel erg leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn allereerste taart (voor een babyshower)