1

Onderwerp: kennie kwaal?

ik heb sinds gister een kennie! helemaal gelukkig!!

ik heb em net gerbuikt voor een biscuit mix, maar ik hoor dan af en toe dat ie snelheid verliest, kleine tikjes. opzich niet erg, zolang hij hetmaar blijft doen.

hebben hier meer mensen last van of heb ik weer geluk en istie van mij niet helemaal lekker??!!

Achteraf weet je meer, dan dat je vooraf wist.

2

Re: kennie kwaal?

Nee hoor, volgens mij hoort dat zo.
Ik had toevallig net een topic daarover gezien:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=54604

Groetjes Serife..

3

De kennie past af en toe zijn snelheid aan, dus als je dat hoort is het normaal.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Je wilt niet weten hoe vaak ik deze vraag al voorbij hebt zien komen :D :D :D

Maar daar heb jij niks aan, voor jou is het helemaal nieuw. Het is dus zoals Pooh zegt, het hoort erbij. Ik vond het zelf ook raar hoor, de eerste keer, maar ik heb er toen mijn gebruiksaanwijzing bijgepakt en daar staat het gewoon in ;)

Nog iets anders: vragen over mixers mogen in Bakken en Vullen. Ik ga hem daar zo naartoe verplaatsen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

oke! tnx sorry voor het niet goed plaatsen!! ik heb gister wel de gebruiksaanwijzing gelezen, maar ik zal er wel overheen gelezen hebben dan:)

ik ben 4 biscuit van 28x28cm aan ht bakken voor petit fours. één gelukt. hellaas één mislukt ;( ik heb echt een rot bakvorm. hij lekt en is zo scheef als een hoepel!

Achteraf weet je meer, dan dat je vooraf wist.

6

Balen!

Zijn ze inmiddels klaar? Nog een tip als je hem nog eens gaat gebruiken: rondom inpakken met aluminiumfolie, helpt tegen lekken. En als je nog een keer wat geld over hebt: van die fijne aluminium bakpannen kopen, kunnen niet lekken, werken geweldig!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!