1

Onderwerp: Ik kan er niet meer onderuit....

ik moet me ook maar eens voorgaan stellen.
Ik zie dat mijn eerste bestelling bij de hebshop van 5 jr geleden dateert.....Dan wordt het hoog tijd he !!!! :o

Ik ben dus Heidi gelukkig getrouwd met Mark en moeder van 3 kanjers van zonen in de leeftijd van 9 (bijna 10), 8 en 5. En zoals zovelen hier ben ik ook hier beland omdat ik eens wat anders wilde qua taart voor hun verjaardagen. Nu was het de eerste jaren alleen voor hun verjaardag, maar sinds ik ziek ben geweest (kanker) heb ik me voorgenomen om meer leuke dingen te doen, er gewoon tijd voor te maken, en dat is dus onder andere taarten decoreren. En zo langzamerhand mag ik ook voor andere mensen taarten maken, en zolang het binnen de perken blijft vind ik dit wel leuk.

Ik vind dit forum erg leuk, en gezellig, en er staat zooooveel info op, je raakt niet uitgelezen.

Nou dit was even mijn introductie !!

Groetjes Heidi

2 Laatst bewerkt door Cecie (18-02-2010 14:21)

Re: Ik kan er niet meer onderuit....

Hoi Heidi,

Welkom op dit forum! Ik ben benieuwd naar je taarten! Maar pas op he, je wordt alleen  maar verslaafder ;)

If life gives you lemons, make lemonade

3

Hoi Heidi,

Welkom op dit forum..
Zoals cecie het ook al zei pas op, tis echt verslavend hier hoor  :D

Groetjes Serife..

4

Mmm, ja dat is zeker verslavend....
Ging vandaag aan de slag want ik mocht 20 cc maken voor iemand met een bijbehorende verjaardagstaart, maar ondertussen had mijn buurvrouw ook gehoord dat ik taarten bakte, of ik niet een taart voor haar zus wilde maken (is mijn andere buurvrouw) dus heb ik net ook nog gedaan......
Zaterdag weer even bakken en dan woensdag weer eentje....
Omdat het nu vakantie is kan ik wat meer bakken, maar door de weeks werk ik gewoon (wel thuis) maar dan begin ik niet zo gauw aan een taart. Maar.....ik heb sinds zaterdag wel de Kennie.. van mijn lieve mannetje gekregen.... :Y  dus dat scheelt weer.

Ach zolang ik niet 2x hetzelfde hoef te maken vind ik het leuk. Anders wordt het  fabriekswerk.   Ga eens even zoeken hoe ik foto's kan plaatsen.
En dan mijn keuken opruimen...want dat is altijd een ravage als ik gebakken en gedecoreerd heb, is dat bij jullie ook zo ???

5

Hoi Heidi wat een goed voornemen en fijn dat het nu weer goed met je gaat  :) Veel plezier op dit forum .
P.s bij mij is het ook  alsof er een bom is ontploft Hi Hi
Gr. Chantelle

6

hoi heidi,

Welkom op dit gezellige forum.
En wens jou heel veel bakplezier toe..

Gizeppo(nanda)