Re: Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij
Wat een leuke en vooral originele taart,en dekleuren zijn ook helemaal goed,top gedaan dames!
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij
Wat een leuke en vooral originele taart,en dekleuren zijn ook helemaal goed,top gedaan dames!
Wat een SUPER taart, die golven, die kleurtjes, helemaal vrolijk, nou laat de lente nu maar komen, heb er alweer zin in.
Leuk idee!!
Super mooi geworden
Ik vind het een super gave taart !!
Echt origineel die bovenste taart, en het doorlopen van de groene banen vind ik ook heel mooi!
Dus jullie zijn een goede combi
Wat een superleuke taart hebben jullie samen bedacht en gemaakt.
Heel origineel!
Mooi! Lekker vrolijk!
wat een leukerd!
er leuk met die "golf"beweging op de bovenste taart (sla ik ff op in me koppie )
Mooi ladys.
Hartstikke mooie taart! Leuk idee dat gegolfde en die doorlopende spiralen vind ik ook heel mooi passen. Echt super!
mooie taart
je word echt vrolijk als je hem ziet laat de zon maar te voorschijn komen
Wow GE-WEL-DIG!
echt weer een mooie taart zeg!
Hoop ooit zover te komen.
mooie taart
Het eerste wat ik zei was. Tjeetje.......toen een paar seconde niks en toen volgde; wat een mooie taart!!
SUPER!
Prachtige zeg!!!! Als je de foto kwijt bent.... hij zit nu in mijn pc
Hij is weer helemaal top hoor kwebbeltje en eva!!!!
Gelukkig zijn de foto's veilig gesteld, want ook ik heb hem maar even opgeslagen!!!!!
THNX voor de inspiratie
Wat een vrolijke orginele taart.. de lente springt hier gewoon van mijn scherm af!!!
Echt een hele leuke taart!! Een goed team zo samen.
Erg mooi hoor!
Heerlijk om naar te kijken!!!
Zo mooi die bovenkant helemaal af heeft geeneens een topper meer nodig
Mijn mond valt weer open van de taart, wat een prachtige taart!! Die bovenkant super. Ben zo benieuwd hoe je het hebt gedaan...
Erg mooi, leuke kleurencombi en die bovenkant....geweldig!
Wat een vrolijke stapel!
Erg mooi en superkleurtjes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij