1

Onderwerp: kleurencombi meisjes-tweeling

Hoi,

Een collega van mijn moeder heeft voor volgende week 2 meidenstapels besteld. Haar tweeling wordt 3. Het moeten dezelfde stapels worden (met harten, sterren en een kroontje), maar met een iets andere kleurstelling. Ik wil bij allebei als basis roze gebruiken. De ene wordt roze met paars, en de andere...  :/ ik heb echt geen idee. Ik heb zitten denken aan roze met lichtoranje, zou dat mooi zijn?

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

2

Re: kleurencombi meisjes-tweeling

Roze met rood!
Die combi gebruik ik regelmatig en is echt gaaf!! :Y
Wel fuchsia roze dan met rood..

3

Fuchsia roze met rood is inderdaad een hele leuke combi.
Met oranje ook erg leuk maar dan zou ik gaan voor echt oranje (niet licht). Of met (lime) groen?

Groetjes Maji

roze met bruin

5

Van de electic kleuren de pink en limegroen, leuke combi lijkt me.

Maar je moet wel een beetje afstemmen op elkaar, want dan krijgt de ene een leukere combi kleuren als de andere.

veel sterkte met de combi
sandra

6

dag lieve dames,

Echt superbedankt voor het meedenken! Omdat ik inderdaad bang ben dat de ene kleurcombi leuker gaat zijn dan de andere, heb ik mijn plan gewijzigd. De taarten krijgen dezelfde kleurcombi, maar dan net andersom. Dus een roze taart met paars, en een paarse taart met roze. Jullie zien ze volgende week wel verschijnen....

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

Ben benieuwd! Klinkt wel erg leuk

Groetjes San

8

mamaricky schreef:

dag lieve dames,

Echt superbedankt voor het meedenken! Omdat ik inderdaad bang ben dat de ene kleurcombi leuker gaat zijn dan de andere, heb ik mijn plan gewijzigd. De taarten krijgen dezelfde kleurcombi, maar dan net andersom. Dus een roze taart met paars, en een paarse taart met roze. Jullie zien ze volgende week wel verschijnen....

*)

:lol:  :lol: wilde ik net aan je topic toevoegen!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."