26

Re: 5 in drie dagen... pff...

wat een dotjes, en zo netjes en strak ook  :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Mooie taarten!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

28

Mooi!!!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

29

erg leuke taarten maar mijn favoriet is toch wel de cars taat en die met het katje errug leuk!!!

zoetigheidje.mijnalbums.nl

30

Supermooie taartjes! Vooral die hond vind ik onwijs leuk!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

31

Wauw, wat een mooie taarten Heidi. Helemaal mijn stijl. Ik hou van de eenvoud in je taarten, en dat bedoel ik heel positief  :Y . Mooi strak allemaal. Werkelijk prachtig!
Mag ik ze opslaan? En ik zou je willen vragen hoe je woudvruchtenmousse maakt. Het klinkt namelijk TE lekker  :rolleyes:

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

32

Wauw wat een leuke taarten. Poesje is echt favoriet, maar die hondenriem onderaan het hondentaartje vind ik ook echt super.

wonderen bestaan ...

33

Passie schreef:

Wauw, wat een mooie taarten Heidi. Helemaal mijn stijl. Ik hou van de eenvoud in je taarten, en dat bedoel ik heel positief  :Y . Mooi strak allemaal. Werkelijk prachtig!
Mag ik ze opslaan? En ik zou je willen vragen hoe je woudvruchtenmousse maakt. Het klinkt namelijk TE lekker  :rolleyes:

Wow, ik voel me vereerd, ga er zowaar van blozen  :o !
Voor de woudvruchtenmousse gebruik ik het recept van Koenie's aardbeienmousse (hier bij 'recepten' en dan 'vullen'). Ik vervang gewoon de aardbeien door (diepvries)woudvruchten. Heb het ook al met diepvriesframbozen gemaakt en dat is ook superlekker (zeker in combinatie met een laagje witte chocolademousse...  :9  :Y
Beslist het proberen waard hoor!!

Groetje,
Heidi

34

wat een geweldige taarten...Ik hoop zelf ooit zo een goede bakster te worden  :s  :s

35

Allemaal even mooi en strak! maar hondje is wel mn favoriet

Groetjes, Mar

36

Geweldig! Wat een mooie taarten.
Ik vind vooral de eerste heel erg leuk. En wat een schattig hondje!

37

Wat een mooie strakke taarten!
Martine

38

Mooie taarten!

Groetjes Barbara

ik vind het hondje een dotje.