Re: 'gewone'cakemix.
deze heb ik er nog niet tussen zien staan, cc maken van biscuitmix . Waren erg licht, maar niet voor herhaling vatbaar, hapje lucht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » 'gewone'cakemix.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze heb ik er nog niet tussen zien staan, cc maken van biscuitmix . Waren erg licht, maar niet voor herhaling vatbaar, hapje lucht
Freya schreef:En wat ik vergat: uiteraard ken ik de truc van het bakblik op de cakejes tijdens het afkoelen, maar dan heb ik dus bij "from scratch" gemaakte cakejes platte cakejes met alsnog een hobbel-de-bobbel bovenkant.
heb het zelf nog niet geprobeert maar wel hier gelezen dat je de cupcakes in het blik moet laten zitten en dan een plankje ofzo erop ,als er alleen papiertjes om zitten is het denk ik te slap.
dat is ook precies hoe ik het doe: cakejes in bakblik laten zitten en even een zware broodplank of ovenplaat erop. Hoe dan ook worden ze dan wel plat, alleen krijg ik dan dus met cakemix echt mooie gladde platte cakejes en met zelfgemaakt recept hobbelige platte cakejes.
Beats me, geen idee waar het aan ligt. Maar voor cc's die daarna met fondant/marsepein gaan worden bekleed, gebruik ik dus cakemix.
(Die van de webshop is overigens inderdaad ook wel heel lekker, die ga ik inderdaad ook nog eens bestellen om te vergelijken.)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » 'gewone'cakemix.