1

Onderwerp: Schilderen...

Ik heb een vraagje over schilderen. Ik ben er inmiddels als achter dat ik de kleurpoeders van de webshop kan gebruiken en mengen met alcohol maar kan ik ook de kleuren van Sugarflair mengen met de RainbowDust???? Hoe kan ik pastel tinten mengen, doe je er dan wit poeder bij of moet ik dan voor iedere kleur ander poeder aanschaffen???

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

2

Re: Schilderen...

Je kan poeders ook prima mengen, het is even uittesten wat er precies voor kleur uitkomt. Om roze te krijgen (om een of andere vreemde reden heb ik die niet :+) meng ik rood met een beetje wit. Uiteindelijk wil je wel alle kleuren omdat het zo handig is. ;) Ik heb wel nog een tipje: schaf een pillendoosje aan dan kan je de kleuren aanmaken in de verschillende bakjes. Na het kleuren dekseltje erop en je kan het later gewoon weer gebruiken door er een beetje alcohol bij te doen. De alcohol vervliegt en je houdt opnieuw poeder over, zo hoef je niets weg te gooien.
Ik heb er zelf eentje bij de xenos vandaan voor een euro ongeveer, die heeft meer dan 50 vakjes en ze zijn allemaal apart afsluitbaar.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

das nou een goede tip

groetjes
dorinda

4

wilde ik nu precies ook zeggen, dorinda! Dank je wel Pooh!

Groetjes, Dorothea.

5

pillendoos: zou ik nooit aan gedacht hebben, leuke tip

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Nu jullie het over kleurstoffen en glanspoeders hebben, heb ik ook een vraagje. Heeft iemand ervaring met de kleurstoffen van rainbow? En hoe moet er met de rainbow glanspoeders gewerkt worden?

7

Goeie tip Pooh, :thumb:  nooit aangedacht :nooo hartelijk dank hiervoor. :Y

groetjes van Ann

Zat ik net te emmeren met over gebleven kleurtjes en poeders!
Thanx Pooh, nooit aan gedacht!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

9

Thanks voor de tip. Ik heb vandaag al even wat lopen uitvogelen met goudpoeder en rejuvenator spirit. Ja ja, ik had gelijk maar wat kleuren besteld, tikkeltje verslaafd aan het worden maar ja het is natuurlijk ook een super leuke hobby.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!