26

Re: Trekkertaart voor een 9-jarig slachtoffertje van zinloos geweld.....

jeetje zeg
ben helemaal stil van het verhaal  :(  heb er geen woorden voor.. moet er niet aan denken dat 1 van mijn jongens zoiets overkomt  of laat staan zoiets zou doen bah word er gewoon naar van

vind het een hele mooie taart jammer dat ie m niet kan zien en proeven

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

27

Oh wat een afschuwelijk verhaal. Wat erg. Een vreselijke nachtmerrie voor het arme kind en zijn ouders... Ja moet er toch niet aan denken dat je eigen kind....
Je hebt wel een prachtige taart voor hem gemaakt. Leuk dat je met deze hobby iets kleins kan doen voor deze familie.

28

Oh wat erg. Ben er stil van.

Groetjes Eline

29

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg!

Groetjes Barbara

30

Jee... ik zit echt met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Wat een afgrijselijk verhaal. Wat verschrikkelijk voor dat jongetje en de mensen om hem heen.

Wat vreselijk triest dat dat is veroorzaakt door twee kinderen van 10 en 12 jaar.
En wat in- en intriest dat de ouders van die kinderen helemaal niks hebben laten horen van zichzelf. Dan heb je toch geen fatsoen?

Je taart vind ik heel mooi. Vond je het niet moeilijk om die te maken met de achterliggende reden in je achterhoofd?

31

Ben er stil van wat een verschrikkelijk verhaal,je hebt een prachtige taart voor hem en zijn familie gemaakt1

32

Wat erg.........wat een afgrijselijk verhaal.
Onvoorstelbaar wreed van die jongens, hopelijk beseffen ze ooit hoeveel leed ze hebben aangericht en gaan ze niet opnieuw in de fout.
En dan de thuiskomst van het slachtoffer. Arm kind!

Je taart is goed gelukt, zeker als 2e poging.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

wat een verhaal.
maar supper mooie taart. :Y

34

Je taart is hartstikke leuk, maar pffff krijg het een beetje benauwd van zo'n verhaal.
Vreselijk als je kind zoiets overkomt. Het hele gezin wordt hierdoor getroffen en het leven van zo'n ventje totaal verwoest.

Dat de ouders van de dadertjes niets van zich hebben laten horen is natuurlijk helemaal niet goed, maar zouden die zich niet kapot schamen voor wat hun kinderen hebben gedaan?

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

35

oooooooooooooooo wat erg
het is een mooie taart geworden
lekker makkelijk , minderjarig
geloof dat ik niet voor me zelf zou instaan naar die ouders toe
als het mijn jochie was geweest
wat moet er van zulke kinderen terecht komen zeg
als de ouders al zo`n voorbeeld geven en niet het fatsoen hebben
om contact te zoeken
snap best dat het moeilijk is maar het zijn wel hun kinderen die zoiets flikken
sorry maar zit me hier heel kwaad te maken

36

OMG, ben helemaal geshokt dat het zelfs zo ver komt tegenwoordig.

Laat staat dat de kinderen zoiets hebben gedaan. Hebben de ouders niet eens hun excuses aangeboden  :s
Hoe kunnen ze dan gelukkig verder leven terwijl ze weten dat het leven van dit jongetje compleet is verpest !

Ik vindt het echtttt ONZIN dat ze niet veroordeeld zijn omdat de jongens minderjarig zijn.. Ze zijn minderjarig maar kunnen wel het een en ander flikken en het leven van een 9 jarige verpesten??
Vindt dat ook zei gwn moeten weten en beseffen wat ze hebben gedaan ook al zijn ze minderjarig!!!!
Waarom zou je iemand in de hoofd schoppen :S

By the way, vindt je taart heel leuk, daar zal hij vast blij mee zijn..

Groetjes Serife..

37 Laatst bewerkt door MirandaB (19-02-2010 09:55)

Wat een leuke taart heb je gemaakt! Hopelijk is het even een opkikkertje geweest. Maar wat een verhaal zeg. Ik zit het met een knoop in mijn maag te lezen. Echt meer dan triest!

38

Wat een verschrikkelijk triest verhaal!
Ik snap zulke kinderen niet, ook de rechtsgang niet, de ouders van die jongens niet.
Het is gewoon niet te bevatten. Er bestaan toch instellingen voor minderjarigen die zulke erge dingen doen. Zulke kinderen hebben toch op zijn minst een gedragsstoornis? Kan me zo kwaad maken om onbenullige regeltjes die je rechtvaardigheidsgevoel zo verschrikkelijk in de weg staan!
Ik hoop dat je met je mooie taart een beetje een lichtpuntje kunt zijn in deze nachtmerrie van dit gezin.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

39

Wat een verschrikkelijk verhaal.. Zo jong en dan al slachtoffer.

Maar wat een super leuke taart heb je gemaakt voor zijn thuiskomst!

40

jeetje wat een verhaal, ik heb volgens mij nu voor het eerst alle reacties gelezen. je taart is mooi geworden hoor, maar ik had hem hier liever niet gezien!!!
in wat voor een land leven we eigenlijk he? :nooo

41

oei kippenvel wat erg!

Mooie taartje hoor en wat lief dat je 's nachts door bent gegaan!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

42

wat erg :mad: mooie taart

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

43

een hele mooie taart en je verhaal. Tja   dat is t ergste wat je als ouders kan overkomen en dan van beide kanten

44

wat een mooie taart heb je gemaakt!
Ik heb helemaal een brok in mijn keel van het verhaal.... Jeetje...

45

Wat een vreselijk verhaal.....   :(  Zo jong.... waar moet het heen... :grr:
Maar wel een helemooie taart....

cake a day, takes the sorrow away!!!!

46

wat een in en in droevige situatie.
Dat arme ventje inderdaad gevangen in zijn eigen lichaam, en zijn ouders die eigenlijk hun kind hebben verloren en er een hele zware taak bij hebben gekregen.

Ook belachelijk van de ouders van die rotzakken, als ouders zijnde zou je huilend van schaamte op de stoep moeten staan om je excuses aan te bieden voor je kinderen. Ik hoop dat die twee jongens er over gaan nadenken.

Ik vind je taart echt een scheetje, maar inderdaad jammer dat de jongen er zelf niets van kan eten of van kan zien.

ben zelf moeder van twee zoontjes, zou er niet aan moeten denken dat het hun zou overkomen...
:|

47

Hoi Anneke!!
Wat istie prachtig geworden!! ERg mooi gedaan zo met het hekje en de trekker op de taart!!
En dat terwijl je nog tot in de late uurtjes bent doorgegaan!! (Tja de hond wilt nu eenmaal ook een stukje taart  :D  )
ik vind hem helemaal TOP  :thumb:

In en in triest verhaal..we hebben het er dinsdag al even over gehad...Ontoelaatbaar gedrag van deze twee knullen en hun ouders die niet eens de moeite nemen om hun excuses/medeleven te tonen!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

48

Ik vond het dinsdag toen je het vertelde al vreselijk, ik ben er wel even mee bezig geweest (mijn jongens zijn van dezeflde leeftijd). Het zal je kind maar zijn... inderdaad voor altijd gevangen in zijn eigen lichaam. Zo triest, hoe kun je daar als ouders mee omgaan?

Voor de ouders van de daders heb ik ook geen goed woord over. Ook daarvoor geldt: het zal je kind maar zijn, maar àls je kind zoiets vreslijks een ander aandoet sta je inderdaad huilend op de stoep bij het slachtoffer! Hopelijk beseffen deze kinderen (en hun ouders) ooit wat ze een ander gezin hebben aangedaan (al vrees ik met het voorbeeld wat ze krijgen het ergste).

Je taart is in ieder geval heel mooi geworden, ik kan me voorstellen dat je extra je best hebt willen doen en dat is (ondanks een vervelende/hongerige hond  ;)) goed gelukt!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

49

wat een naar verhaal, ik heb het er koud van... moeten die jongens ook niet in een speciaal programma of naar psycholoog ofzo?
mooie taart, een lichtpuntje in al die donkerheid...

had je hond geen buikpijn?
hij/zij keek zeker zeer schuldbewust en kon er niets aan doen?  :D

liefs marieke

Wat een verhaal zeg, krijg er kippevel van.
Het is een mooie taart geworden, jammer dat er zo'n drama achter zit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline