Re: Mijn meisje heeft haar lover gevonden..
Hartstikke leuk!! mooi stelletje!!
Klein tipje: de volgende keer effe t draaiplateau eronder uit halen voor de foto 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn meisje heeft haar lover gevonden..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Klein tipje: de volgende keer effe t draaiplateau eronder uit halen voor de foto 
Wat een geweldige taart/boetseersels. Waar heb je de poppetjes van geboetseerd? Echt heel knap!
Wat een lief stelletje! Ze hebben een mooi strak taartje bemachtigd, leuk met die hartjes!
Wat een geweldige taart/boetseersels. Waar heb je de poppetjes van geboetseerd? Echt heel knap!
Ik heb met fondant geboetseerd..
I Know.. maar het was na middernacht, doodmoe en ik was doodsbang dat hij zou beschadingen.. dan maar het plateau laten zitten.. 
wat een schattig taartje 
oooo , wat ontzettend gaaf zeg
echt heeeelemaal top zoals je dat gedaan hebt !! 
Superleuk stel! Ik had idd het meisje al gezien, maar zo is hij helemaal af. Leuk gedaan, joh!
Heel heeeeeel erg mooiiii!!! 
Super leuk en mooi en wat een leuke hartjes!
Schitterend!!!!
Wat een ontzettend lief taartje!!
Wat een lieffies zo samen!
wat een geweldig leuk, verliefd, hip stel op een superleuke taart... die hartjes, geweldig!
Wat en mooie en lieve taart!!!! Leuk gedaan 
wat is tie leuk zeg!!!! 
Wauw, super! Leuk stel zo
En zóó strak bekleed!
Zucht... lukt nog steeds niet bij mij om zo strak te krijgen...
Wat een geweldig stelletje zeg! Onwijs leuk gedaan. En de taart eronder is ook helemaal top. Zo super strak, zo simpel eigenlijk en toch zo mooi. Helemaal goed 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn meisje heeft haar lover gevonden..