Re: Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij
Wat een mooie kleurencombinatie. Ook een hele mooie taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij
Wat een mooie kleurencombinatie. Ook een hele mooie taart.
nou Eva kende ik wel een beetje van gezicht van een beurs, maar verder eigenlijk niet , maar taart verzustert zullen we maar zeggen
leuk toch zo? tenminste, ik vond het heel erg leuk zo... Ik hoop Eva ook
wow wat een mooie taart
Wauw, hij is geweldig!
nou Eva kende ik wel een beetje van gezicht van een beurs, maar verder eigenlijk niet
, maar taart verzustert zullen we maar zeggen
![]()
leuk toch zo? tenminste, ik vond het heel erg leuk zo... Ik hoop Eva ook
ja super hoor
het was erg gezellig, en ik ben erg blij met het resultaat
Ja ik zag hem vanmiddag al op hyves!! Hij is prachtig geworden. Hele goeie samenwerking zo te zien
wat een prachtige creatie van jullie tweetjes! Weer een inspiratie-taart erbij!
Wow dies leuk!!
Ja deze is weer super mooi gedaan....TOP....
Erg leuk!!
wat een gave bovenkant zeg !!
en super de kleuren , en dat de vormen doorlopen
heel mooi
zelf golvend gemaakt of is dat een vorm? Keileuk! Ik had koude voeten, maar van deze taart worden ze warm!
zelf golvend gemaakt of is dat een vorm? Keileuk! Ik had koude voeten, maar van deze taart worden ze warm!
het is geen vorm, sterker nog, hij was bijna gewoon gebleven. totdat Eva na het afsmeren zei: "je zou hem toch golvend maken?"
ik was het dus gewoon vergeten en heb het toen alsnog gedaan
Mooi origineel taartje, mooi ontwerp, leuke kleurtjes en mooi strak uitgevoerd.
Hij is weer super! Jullie hebben mooi werk geleverd!
Zo wil ik ook wel een middagje komen freubelen, als dit het resultaat is.
Wat een heerlijk lentekleurig taartstapel!!
Leuk gedaan dat doorlopen!!
Jeetje wat gaaf die golven!! Wat zit jij (zitten jullie) toch vol met geweldige ideeen zeg!
Petje af!
`geweldig mooi maar nu komt DE VRAAg natuurlijk hou heb je die mooi gelven gemaakt mischien wil je wel weer een mooie hou to do maken
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je die bovenkant hebt gemaakt. Gewoon een bakvorm of anders. Echt een geweldige taart!!!
Prachtig en vrolijk. Wat een mooie stapel.
fantastisch gewoon.
't Is wéér een supertaart!!
Vind jouw ontwerpen altijd erg origineel en inspirerend voor ons allemaal!
Mijn petje gaat weer diep af....!
lorelientje schreef:`geweldig mooi maar nu komt DE VRAAg natuurlijk hou heb je die mooi gelven gemaakt mischien wil je wel weer een mooie hou to do maken
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je die bovenkant hebt gemaakt. Gewoon een bakvorm of anders. Echt een geweldige taart!!!
geen bakvorm, dus anders en ik heb het idee van die golven ook afgekeken van het www, dus dat is niet zelf bedacht zoals ik bij mijn eerdere golvende taartje al heb vermeld.
Hartstikke mooi zeg !
ik word gewoon helemaal vrolijk van de taart!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij