Re: Een Valentijntje
Wat een snoezig taartje! Heel mooi gedaan.
Het koopje van de week, ze boffen maar met jou!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Valentijntje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een snoezig taartje! Heel mooi gedaan.
Het koopje van de week, ze boffen maar met jou!
Wat een lieverdje!
super mooi!!! en dat voor 3 euro....
Mooi gedaan Belinda! Heel erg lief taartje
Wat een leukerd!!
* gaat ook maar eens het stempel set uit de stof trekken *
Wat een schatje, mooie uitstekers ook onderop!En drie euro, wat zullen ze dubbel blij met je zijn geweest
Wat een liefie!!
Wat is die mooi zeg volgend jaar staan alle verliefde koppeltijes aan jou deur voor zo'n taartje
Super leuk valentijns taartje.
Volgend jaar zo één voor jezelf?
Dat ze het aan hebben durven nemen voor 3 euro... hebben ze niet een fooi gegeven van 7?
Die arabic dingen heb ik ook, en óók gebruikt op een valentijnstaart en toch ziet dat er dan weer anders uit! Ik vind met name de kleur helemaal top
Het is een plaatje, heel mooi en lief.
Hey Bommeltje..heb hem even opgezocht
Wow hij is echt een toppertje en dat voor een verliefd stel...
Romantisch hoor!
Wat is ie mooi en super die kleuren maar die prijs!!!!!!
heel mooi taartje, maar 3 euro????? kun je niet beter een basis starttarief nemen en dan een prijs per persoon. ik wel laag lonen land woon je??? je bent echt veel meer waard dan 3 euro. daar haal je nog niet eens een gebakje voor bij de hema.
als ik twijfel ver prijs dan kijk ik bij de hema. en die prijs vraag ik op zijn minst voor vergelijkbare producten. want gaan ze niet naar jou dan gaan ze naar de hema en zijn ze zelfde kwijt.
je kunt beter niet te goed koop zijn hoor!!!!! (denk aan je eigenwaarde!)
Wauw, ik vind 'em prachtig!
wat een leuke valentijnstaart , en vind de ''vormen'' ook zo mooi
en ook een goeie tip om het met de sugargun te doen zeg
want ik heb ze ook , en ik alleen maar denken dat ik dat alleen maar met icing ofzo kon doen
dankjewel !!
Heel mooi gedaan!
heel mooi taartje, maar 3 euro????? kun je niet beter een basis starttarief nemen en dan een prijs per persoon. ik wel laag lonen land woon je??? je bent echt veel meer waard dan 3 euro. daar haal je nog niet eens een gebakje voor bij de hema.
als ik twijfel ver prijs dan kijk ik bij de hema. en die prijs vraag ik op zijn minst voor vergelijkbare producten. want gaan ze niet naar jou dan gaan ze naar de hema en zijn ze zelfde kwijt.
je kunt beter niet te goed koop zijn hoor!!!!! (denk aan je eigenwaarde!)
Ach.. voor een onbekende had ik het ook niet gedaan (bak eigenlijk zelden / nooit voor onbekenden.. ) En heb nog nooit over de prijs getwijfeld .
Ik zie het nog steeds als een vorm van reclame waarbij ik mijn hobby mag uitoefenen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Valentijntje