Onderwerp: Spring Time, een leuke samenwerking tussen EvaMaria en mij
we zouden eerst samen een geisha barbie maken, maar no way dat ik hier ergens een Japans/Chinese barbie kon vinden en we doen het goed, of we doen het niet.
nou dan doen we toch iets anders zei Eva. bak gewoon maar een biscuitje.
maar stiekum vind ik stapels veel leuker dan een klein biscuitje dus ik had er lekker 2 gemaakt
(achteraf nooit bij nagedacht dat EvaMaria met openbaar vervoer zou komen en het dus niet zelf mee kon nemen
)
Eva vond alles best als het maar iets met lente kleurtjes zou worden, die sneeuw waren we nu wel zat. dus een klein beetje hier en daar snuffelen op het www en ook een beetje schetsen en toen kwam er uiteindelijk dit uit onze handen.
het is wel geinig want door onze samenwerking is er iets uit onze handen gekomen wat we zelf alleen nooit zouden hebben bedacht of zo zou hebben gemaakt.
wij zijn allebei heel trots op deze taart en hij krijgt alsnog een goede bestemming.
Eva, ik vond het erg gezellig om je zo te hebben leren kennen en wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar, al zal ik dan alleen een kleiner taartje en enkellaags maken
komen de foto's weer