Re: Garfield loves cookies
Vandaag ben ik er "eens even voor gaan zitten", whahahahaa, hier zou ik maarzo wéken aan voorbereiding in hebben zitten, zowel tussen de oren als tussen de handen. Ik maak een buiging voor je! Errug gave 3D dit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Garfield loves cookies
Vandaag ben ik er "eens even voor gaan zitten", whahahahaa, hier zou ik maarzo wéken aan voorbereiding in hebben zitten, zowel tussen de oren als tussen de handen. Ik maak een buiging voor je! Errug gave 3D dit!
Wauw! Gaaf zeg!
Wat een super echt geweldig supere taart. Hoe groot is zoiets nou?
heeel gaaf
Mijn dag zou toch zoveel beter zijn als ik dat ook voor elkaar kreeg ....zucht
in een woord prachtig
Wauw, wauw en nog eens wauw!!
Fantastisch!!!
Ik zie net op je website dat jij diegene bent die die gave taart op het DCE hebt gemaakt.. ik heb daar wel 20 foto's van gemaakt.. die was zo leuk..
Garfield is ook helemaal top... heel goed gelukt.. petje af!!
Wat supergaaf!!! Helemaal te gek deze taart
ik had al gereageerd, maar ik heb em nu alweer een paar keer bekeken en vind em zo geweldig gaaf!!!!
Ben nog maar zo weinig op het forum maar hier moest ik toch even voor inloggen hoor
Wat een geweldige leuke, knap gemaakte 3D taart hier zou ik mij dus nooit aan wagen
Petje af.
Echt helemaal geweldig!
Mijn zoontje (hij is 4) zit naast me te kijken en die vindt het ook te gek! Hij wil er ook zo één voor zijn verjaardag.
(Hopelijk is ie het dan weer vergeten, want dit kan ik echt never nooit niet voor elkaar krijgen)
Wat issie geweldig leuk!!!!!!
Heeel heeeeel heeeeeeeel leuk! (en dan zijn het nog te weinig e's!)
wauw erg gaaf hoor, ik hoop dat je hier ook een workshop van gaat geven.
ik wil dit ook zo graag leren.
Waar haal je toch die leuke ideeën vandaan.
Super hoor
wow, alweer zo'n ontzettend knappe taart! Niet normaal wat jij allemaal uit je vingers krijgt....SUPER!!
Wauw, wat een mooie taart weer!!!
niet te geloven wat gaaaaf!!!!!
Super!!!!!!
Zo ontzettend supercreatief!! Echt een ge-wel-dige taart!!
Hij is echt enig leuk
Heel mooi en netjes gedaan,top!
Wowiejowie!!!!
Gaaf!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Garfield loves cookies