1 Laatst bewerkt door spongebobien (17-02-2010 14:14)

Onderwerp: Stapeltaart 30-20-10 cm

Hoi,

Ik ben nieuw op het forum maar ik heb in de webshop een (flinke) bestelling gedaan omdat ik al een aantal nachten bijna niet slaap omdat ik de taartenkoorts heb opgelopen, alleen al door ernaar te kijken :9 .

6 maart wordt mijn dochter 1 jaar en voor haar wil ik een mooie stapeltaart maken, eerst goed oefenen op wat kleintjes maar ik heb 3 (ronde) bakvormen besteld, 30-20-10 cm maar ik vraag me af of de sprongen dan te groot worden.

Ik dacht dat ik dan nog ruimte zou hebben om mooie letters erop te leggen of is de ruimte dan weer té groot?

Ik heb al veel op het forum geneusd en veel nuttige info gevonden, al voor ik ben begonnen, jullie zijn allemaal zo lief en geduldig met antwoorden! :thumb:

Ow, sorry, zie dat ik hem bij showoffs heb gezet maar (nog) niks te zien.... :nooo

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst...

2

Re: Stapeltaart 30-20-10 cm

Klopt, dus ik ga je even verplaatsen. Volgende keer even met het knopje melden bij ons aangeven, dan weten wij ervan :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3 Laatst bewerkt door ans pommerans (17-02-2010 14:54)

Re: Stapeltaart 30-20-10 cm

Als je de bakvormen, wanneer je ze thuis hebt omgekeerd op elkaar stapelt, zie je wat het gaat worden en of dat is wat je wilt.

Persoonlijk vind ik de sprongen 30-20-10 wel wat groot.

If live gives you lemons, make lemonade!