1

Onderwerp: Tikt hij bij jullie ook?

Ik heb vorig jaar een kenwood patissier gekocht bij de makro heb hem best wel vaak gebruikt maar opeens valt het op dat deze tikt. is dit altijd of is er iets mis mee? Het geluid is net of je een los muntje in je wasmachine hebt gedaan en dat tegen het glas tikt.

Ik denk vraag het eerst eens aan jullie voordat ik met dat zware ding naar de makro terug ga.

Groetjes,
Susan

Groetjes,
Susan

2

Re: Tikt hij bij jullie ook?

mijne tikt niet maar af en toe maakt hij een beetje eng geluid.. Alsof er een cirkelzaag doorheen gaat......

Verder doet ie het prima!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Misschien dat de garde niet goed vastzit? Mijne tikt niet. Maakt inderdaad ook af en toe een eng geluid, maar werkt verder prima!

4

Kan ook een kogellagertje zijn doe los zit!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

5

mijne tikt niet.
en ik denk dat het enge geluid dat jullie noemen het automatisch bijstellen/aanpassen  is. dit staat in de beschrijfing beschreven.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Mijn Kennie is mijn grootste miskoop ooit. Ik durf hem ook niet meer te gebruiken omdat ie ook van die enge geluiden maakt :(

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

7

Ooh, das toch zonde! :(  Kun je er niet mee terug gaan? Het is toch geen pakje boter wat je hebt gekocht, een hoop centjes....

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

8

Die van mij tikt ook af en toe. Maar dat doet ie al vanaf het begin.
Ik blijf hem wel gewoon gebruiken. Hij kan hooguit opstijgen. :lol:
Ik zou ook niet weten hoe ik hem moet afstellen of zo.

Groetjes Maroesja

vragen over electrisch toebehoren te gebruiken bij bakken&vullen....

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10 Laatst bewerkt door kokkie (16-02-2010 09:00)

Ik heb dit ook wel eens met mijn KA, en bij mij ligt het er dan aan dat de ballongarde wat verbogen is, met afwassen. Dan tikt-ie met elke ronde dus tegen de kom aan, met 1 van z'n gardespaakjes. Kijk even of die nog helemaal 'in vorm' is, voordat je ermee naar de winkel gaat!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

11

Ja precies, dat had ik dus ook, de ballongarde kan wat verbuigen. je ziet het onderaan de garde! Even terugbuigen en weg tik!

12 Laatst bewerkt door Susan40 (23-02-2010 21:12)

nee ligt niet aan de ballongarde zou best die kogellager kunnen zijn kan je daar zelf wat aan doen?

Groetjes,
Susan

13

kokkie schreef:

Ik heb dit ook wel eens met mijn KA, en bij mij ligt het er dan aan dat de ballongarde wat verbogen is, met afwassen. Dan tikt-ie met elke ronde dus tegen de kom aan, met 1 van z'n gardespaakjes. Kijk even of die nog helemaal 'in vorm' is, voordat je ermee naar de winkel gaat!

Tnx!! mijn enge geluidje kwam dus wel door de garde... na ruim een half jaar weet ik nu wat t is  :o  :D

14

ik heb net mijn kennie voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen werkt super maar ik schrik me ook af en toe rot van het "bijstel" geluid. het is net of ie naar je gromt. maar ik heb uit de gebruiksaanwijzing begrepen dat het normaal is. kwestie van wennen dus. tikt niet.