1 Laatst bewerkt door bettie (17-02-2010 00:30)

Onderwerp: Help Saroma

Ik moet voor 6 maart een bruidstaart maken met sinaasappel/perzik  smaak van Saroma. Nu kan ik die nergens in de winkels meer vinden.Is er iemand die nog een paar pakjes heeft staan die ik over kan nemen?
De Jumbo heeft gebeld naar de fabrikant, maar ze worden niet meer gemaakt in die smaak.

Veel taart plezier

2

Re: Help Saroma

Ik gebruik geen Saroma, want dat vind ik niet zo lekker. Maar ze hebben wel de losse smaken van Patidess. Daar wordt je creme nog lekkerder mee!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Als ik jou was zou ik wat filialen van xenos bellen; die hebben dit verkocht toen het uit de handel ging. Tiel heeft het niet meer, maar misschien ergens anders nog wel. Succes!

4

misschien dr oetker even mailen? daar is het van
misschien kunnen ze je helpen

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

5

xenos was inderdaad de laatste die ze nog had. Maar bedoel je niet sinaasappel perzik? Want met mango ken ik helemaal niet.
Wel jammer trouwens dat die er uit is, want die was juist zo lekker!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Mirjam5 schreef:

xenos was inderdaad de laatste die ze nog had. Maar bedoel je niet sinaasappel perzik? Want met mango ken ik helemaal niet.
Wel jammer trouwens dat die er uit is, want die was juist zo lekker!!!

Volgens mij staat er ook sinaasappel/perzik......... Ik ben een paar dagen niet online geweest (Carnaval :+  ). Misschien heb ik iets gemist  :o ?

7

O, vandaar dat ik het ook nergens meer kon vinden. Ik wilde het juist een keer uitproberen. Maar als het niet meer gemaakt wordt is het maar goed ook, anders wil iedereen iets bestellen wat niet meer leverbaar is dat wordt ook lastig.

8 Laatst bewerkt door Olga'74 (17-02-2010 11:57)

is dit misschien iets? de perzik moet je er dan wel bij verzinnen  :s
http://www.oetker.nl/oetker_nl/html/def … c4.nl.html

of deze? en dan de sinaasappelsap vervangen door dubbeldrank (meestal sinaasappel/perzik).

http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/n … -5687.html

succes!

9

Hmm, goed dat ik het lees. Ik heb ook een bestelling voor een proeverij met sinaasappel/ perzik.
Dat moet dan dus iets anders worden.