1

Onderwerp: Even voorstellen....

Hallo allemaal,

Ik zal me maar eens even voorstellen. Ik ben Marielle, ik ben 32 jaar, ben getrouwd met Maarten, heb twee kinderen Naomi (3) en David (1) en ben sinds een klein jaartje af en toe taarten met fondant en marsepein aan het maken. Eigenlijk doe ik het gewoon voor mijn eigen plezier en als het nodig is (dus alleen voor verjaardagen e.d. en dus niet voor anderen).

Ik ben een echte CreaBea en houd dan ook van scrapbooken, digi-scrappen (met photoshop), sieraden maken,  schilderen en tekenen, kaarten maken, kleien, naaien, koken en bakken en nu dus ook taarten maken.

Door een ander forum ben ik eigenlijk aangestoken met het taarten virus. Ik vind het er zo mooi uitzien en dacht, dat wil ik ook wel eens proberen. Het werkt heel anders dan klei dus het is wel even wennen maar wel erg leuk.
Ik heb toevallig twee weken geleden voor het eerst een stapel bloesemtaart gemaakt en dat is eigenlijk best leuk geworden. Ik wil nog heel graag een keer een taart beschilderen, dat ga ik binnenkort zeker een keer proberen. 

Ik ben al druk de how-to's, recepten en de webwinkel door aan het spitten en aan het kijken naar jullie kunstwerken. Ik hoop dat ik nog heel veel mooie baksels mag produceren, ik kom ze af en toe wel eens showen. Bedankt voor het lezen, liefs,

Marielle

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Re: Even voorstellen....

Welkom bij dit geweldige forum!

3

Welkom op het forum en heel veel taartplezier (en ook veel plezier met al je andere hobbies!)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Thanks!!!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!