Onderwerp: Een balletje op een stokje
Jongetje weet wat hij wil, een taart met planeten en een planeet op een stokje. In de taart gestoken. tja, hoe doe ik dat. goed laten drogen en dan erin steken, of hebben jullie nog een foefje ??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Een balletje op een stokje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jongetje weet wat hij wil, een taart met planeten en een planeet op een stokje. In de taart gestoken. tja, hoe doe ik dat. goed laten drogen en dan erin steken, of hebben jullie nog een foefje ??
fondant om een sate prikker
smeer je sate prikker heel lichtjes in met tylose lijm
Neem dan een balletje fondant en vouw dat in het midden om de sateprikker heen.. dan tussen je handpalmen gaan rollen (heel voorzichtig) en dan schuift het fondant zo om het stokje heen
(ehh klinkt dit logisch?? )
dat klinkt heel logisch
of bonbolly's?
deze heb ik vorig jaar gemaakt voor mijn neefje. Ik vond het jammer dat er vorig jaar deze nog niet bestond.
en idd een balletje op een saté prikker zoals bommeltje al zei
De planeten op een ijzerdraadje (wel bovenin een lus maken, anders zakt je bol zo naar beneden ), een rietje in de taart steken, afknippen (niet te kort), er uit halen, wat fondant onderin proppen, rietje weer terug en daar je bol op ijzerdraad inprikken.
Zo doe ik het in ieder geval, maar de satéprikker is ook een goede manier (die ik nog niet kende ).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Een balletje op een stokje