1

Onderwerp: Capaciteit taarstandaard

Hoi!

Graag wil ik via de webshop een taartstandaard bestellen, namelijk deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … 5933379cb4 of eentje met nog een extra verdieping. Wat ik me afvroeg, is of iemand me vertellen hoeveel cupcakes ik op zo'n standaard kwijt kan. Iemand die deze standaard heeft?

Alvast bedankt!

2

Re: Capaciteit taarstandaard

Ik ga die gebruiken voor 46 cupcakes. Er kunnen er wel meer op hoor, maar dan wordt het zo vol....
Het aansnijtaartje zet ik dan op een beklede cakedrum bovenop het bovenste plateau!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Bedankt Petra voor je reactie! Jij kunt dus op de 4laags standaard 1 taartje en 46 cupcakes kwijt? En ik zie dat je uit Eindhoven komt, verhuur jij deze of andere standaards eventueel ook?  O-)

4

Nou, wel met een extra laag erop dan dus hè. Op het bovenste plateau zet ik een klein bekleed dummietje met daar omheen een paar cupcakes, en dan bovenop de dummie een taartje van 15 of 20cm.

En ja hoor, die standaard verhuur ik ook, indien beschikbaar. Huur is 10 euro (moet aangepast worden op de site ;)) en binnen een week terug, of eerder als ik 'm zelf weer nodig heb...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Ik heb zaterdag een afspraak met het aanstaande bruidspaar, mocht het deze standaard worden dan zal je mailen :) Alvast bedankt!