1

Onderwerp: hoe te maken?

Hallo,

Ik heb deze set:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=706

En ben er helemaal verliefd op, vind het zulke schattige bloemetjes. Maar hoe krijg ik nu het middelste mooi in een andere kleur op het bloemetje. Heb van alles geprobeerd, maar maak uiteindelijk maar zelf een bolletje erop. Er moet toch een manier zijn om het met de plunger te maken?

Hoe???

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

2

Re: hoe te maken?

Volgens mij is dat niet echt de opzet van die plungers  :think:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

is volgens mij ook niet het idee van de plungers.... je hebt er wel aparte kernen voor, waar de dus een bolletje marpein instanst en die erop doet, weet ff niet meer van welk merk of hoe het heet, sorry.. maar wel verkrijgbaar in de webshop!

groetjes,
Marije

4

aha, zou dat de reden zijn dat het mij niet lukt.... :/

Op de foto bij de set zat er namelijk ook een mooi bolletje in, dus ik dacht dat ze met deze set gemaakt waren...blond dus.

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

5

Marije bedoelt denk ik deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2100

6

Die bolletjesdingen vind ik echt super! Maakt je bloemetje helemaal af.
Na honderd keer aan het pielen zijn geweest om dat bolletje er fatsoenlijk uit te krijgen, doe ik het nu zo: bolletje met lijm op de bloem plakken en dan de centre stamp eroverheen drukken. Voilà, stamper in model en vast op de bloem!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

Thnx Petra  :thumb: voor deze super tip! Ik zit er ook steeds mee te pielen en heb die dingen al enkele keren bijna in de prullenbak gemikt.

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

8

En ik gebruik er -net als bij alle andere dingen die ik heb van JEM- gumpaste voor. Kun je ze er (eventueel met een beetje hulp van een speld oid) zo uithalen.