Onderwerp: {tip} mmmmmmmmmmmm van MONA
De mona bosvruchten toetje is toetje van de maand, ik heb het gebruikt in de taart voor mijn dochtertje en het is mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm van MONA,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » {tip} mmmmmmmmmmmm van MONA
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De mona bosvruchten toetje is toetje van de maand, ik heb het gebruikt in de taart voor mijn dochtertje en het is mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm van MONA,
Ja, die is lekker fris !
Inderdaad, ik heb het afgelopen weekend in een taartje gedaan, met frambozenjam als 2e vulling. Smaakte echt superlekker fris en fruitig!!!!!!!!!!
Inderdaad, ik heb het afgelopen weekend in een taartje gedaan, met frambozenjam als 2e vulling. Smaakte echt superlekker fris en fruitig!!!!!!!!!!
Zelfs mijn man vond het lekker, nou dat wil echt wat zeggen, ik had kersenjam gebruikt, ook een hele lekker combi
Nou, hier hebben ze het taartje niet eens gehaald! Man en dochterlief keken erg schuldig.......heel lekker mama , zei mijn dochter van 3.
mijn man vond het niet lekker, ik wel...
Haha, ik heb hem gister ook in een taart gedaan, en vond hem ook mmmmmmmmmmmmmm!
Dat wilde ik jullie ook zo graag zeggen, maar dacht, misschien een beetje raar om daar een topic over te openen
Toen had ik ook nog merinque botercreme gemaakt met praline van patidess
Nou, toen was ik dubbel verliefd
Haha, ik heb hem gister ook in een taart gedaan, en vond hem ook mmmmmmmmmmmmmm!
Dat wilde ik jullie ook zo graag zeggen, maar dacht, misschien een beetje raar om daar een topic over te openen![]()
Toen had ik ook nog merinque botercreme gemaakt met praline van patidess
![]()
Nou, toen was ik dubbel verliefd
MMm maar dat is wel heel erg lekker,heb toevallig vorige week voor het 1ste merinque bc gemaakt, en jemig zeg, die was echt echt heel erg lekker en dan met praline, geen wonder dat je verliefd bent.hihi
Ik vind het toetje van de maand ook echt geweldig. Al in 3 taarten gebruikt
klinkt lekker het toetje v/d maand...ook mischien eensproberen als aan taartbakken ga beginnen...
zijn de mona toetjes deze of volgende week nog ergens in de aanbieding??????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » {tip} mmmmmmmmmmmm van MONA